mevrouw Reijn

Snelle service
deskundig en doeltreffend

Rs

Na aan lang gedoe en gezeur eindelijk 2 top monteurs gehad met de mededeling wij gaan niet eerder weg als dat het opgelost is. Tegenovergestelde van de monteur die gister kwam en alleen foto's nam.... Na aan lang gedoe en gezeur eindelijk 2 top monteurs gehad met de mededeling wij gaan niet eerder weg als dat het opgelost is. Tegenovergestelde van de monteur die gister kwam en alleen foto's nam. Dit waren echt 2 top monteurs bedankt voor de goede service

mevrouw

Goede, nette en snelle service!

Henk

Het melden van de klacht verliep rommelig: na aanmelding zou ik worden terug gebeld door de monteur voor een concrete afspraak.
Toen dat niet gebeurde binnen twee uur heb ik opnieuw gebeld en...
Toen dat niet gebeurde binnen twee uur heb ik opnieuw gebeld en een afspraak voor de volgende dag kunnen maken.
Vlak voordat de monteur kwam, werd ik door hem gebeld wat mijn huisnummer was. Dat was verkeerd door gegeven.
De klus is verder uitstekend binnen een half uur geklaard. Ben daar heel tevreden over.

Fam. Schuring

Goede en duidelijke monteur

Dhr Jansen

Professioneel, vriendelijk en vakbekwaam personeel zowel aan de telefoon als de man die de problemen oploste. Kan zo gauw geen verbeteractie verzinnen.

heer Fischer Baling

Heel goed

heerSaija

Ondanks de crisis was de afspraak een dag later gepland in de ochtend. Super dat dit kon. Loodgieter heeft het snel en goed verholpen.

mevrouw Huisman

Uitstekend