heer/mevrouw Spanhaak

Effectief, julloie verstaan je vak.

heer/mevrouw

Ze belden eerst niet terug, na een verzoek daartoe op hun website te hebben ingevuld. Ik gebeld, en na excuses over het niet terugbellen (leek een technisch probleem) is de verstopping binnen een... Ze belden eerst niet terug, na een verzoek daartoe op hun website te hebben ingevuld. Ik gebeld, en na excuses over het niet terugbellen (leek een technisch probleem) is de verstopping binnen een dag (was geen heel urgent probleem) verholpen, binnen 15 minuten. Deskundig, netjes en schoon gewerkt.

heer van den Born

De afspraak en oplossing is super snel geboden voor een eerlijke prijs. Hele vriendelijke en bekwame medewerker. Topper.

vve pwa 467-611 te veenendaal

Het verhelpen van het probleem door de monteur wat goed, maar het duurde lang voordat we duidelijkheid kregen wanneer iemand zou komen. Gebeld om 7:30, een paar uur later hebben wij nog een keer... Het verhelpen van het probleem door de monteur wat goed, maar het duurde lang voordat we duidelijkheid kregen wanneer iemand zou komen. Gebeld om 7:30, een paar uur later hebben wij nog een keer gebeld om te vragen hoe laat iemand kwam. Liever waren wij eerder gebeld zodat we wisten wanneer wij de monteur konden verwachten.

heer/mevrouw

Prima klantenservice, vriendelijke medewerker, Dimitri, vlot en kon het probleem oplossen en alles netjes achter gelaten.
Topservice

Hans

Snel reageren op verzoek om hulp bij lekkage riolering onder woning. Eerste monteur was vriendelijk, maar loste niets op. De twee die na hem kwamen, maakten het meer dan goed. Snel, flexibel,... Snel reageren op verzoek om hulp bij lekkage riolering onder woning. Eerste monteur was vriendelijk, maar loste niets op. De twee die na hem kwamen, maakten het meer dan goed. Snel, flexibel, klantgericht en in goed overleg met ons. Vakwerk.

heer Tom

Zeer vakkundig en behulpzaam! Medewerker heeft het probleem accuraat opgelost en was zeer transparant in zijn werkwijze. Erg klantvriendelijk, behulpzaam en komen de afspraken na. Ook het... Zeer vakkundig en behulpzaam! Medewerker heeft het probleem accuraat opgelost en was zeer transparant in zijn werkwijze. Erg klantvriendelijk, behulpzaam en komen de afspraken na. Ook het telefonisch contact om de afspraak te plannen was erg prettig.

heer/mevrouw

Mooie goede vriendelijke en snelle service

Theo Jansen

Probleem opgelost door Rasa, aardige en deskundige monteur.
Zeer tevreden.