heer/mevrouw kampen

Afspraak was snel en duidelijk gemaakt.
Monteur vermoeid na een lange werkdag.
Werkte met ondeugdelijke machine.
Verstopping verholpen maar de veer doorboorde de rioolbuis en liep...
Afspraak was snel en duidelijk gemaakt.
Monteur vermoeid na een lange werkdag.
Werkte met ondeugdelijke machine.
Verstopping verholpen maar de veer doorboorde de rioolbuis en liep vast. Kon niet meer uit de buis gehaald worden.
Na een uur wachten, kwam collega met goed functionerende machine. Veer verwijderd, gat als tijdelijke oplossing gedicht.
Na ruim 3 uren vertrokken de monteurs. Ze zijn een onderdeel van de veer vergeten.
Advies van monteurs: met camera riool laten inspecteren en adequate maatregelen nemen. We twijfelen nog heel erg of we dit door RRS gaan laten doen. Mede door toedoen van het ondeugdelijk materiaal en vaardigheid/ vermoeidheid van de monteur moesten we een forse rekening betalen.
Website is onduidelijk over prijzen in het weekend.

Rosanne van Leest

Vriendelijke loodgieter, en hij doet zijn werk goed. ik vind dat hij opslag moet krijgen voor zijn harde werken.

heer/mevrouw Bot

Prima geregeld

Sarah S

De jongeman(Dimitri) die bij ons is langs geweest heeft er echt alles aangedaan om ons probleem te verhelpen. Hij is niet weggegaan tot we tevreden waren en hij het probleem had opgelost. Ik kan hem... De jongeman(Dimitri) die bij ons is langs geweest heeft er echt alles aangedaan om ons probleem te verhelpen. Hij is niet weggegaan tot we tevreden waren en hij het probleem had opgelost. Ik kan hem niet genoeg bedanken!!

heer E de Lang

Goeie en vlotte service.

heer Folchert van Dijken

Super!

heer/mevrouw Schwarz

Zeer positief. Snelle reactie en uiterst vriendelijke en bekwame medewerker die ons heeft geholpen. Top!

HW

+ Vriendelijke medewerkers