heer de Graaf

Het rapport wat was geschreven klopt niet, de gemeente is langs geweest en de wortels zitten tegen het huis aan

mevrouw Ter Linden

Prima, snelle service en hebben ons vd verstopping afgeholpen!

Royaards

Perfect. Keurige monteur. Ik vind het alleen niet netjes dat er direct om een oplaadmogelijkheid voor een apparaat werd gevraagd. Het ding had al opgeladen moeten zijn.

heer Michael

In eerste instantie kreeg de monteur de WC pot niet los. Toen dit wel gelukt was is er een verstopping geconstateerd 19 m verderop. dat is dus Gemeente riool. De verstopping is deels verholpen, maar... In eerste instantie kreeg de monteur de WC pot niet los. Toen dit wel gelukt was is er een verstopping geconstateerd 19 m verderop. dat is dus Gemeente riool. De verstopping is deels verholpen, maar de monteur waarschuwde dat de obstructie niet weg is, maar voorlopig loopt alles weer door. Niet echt bevredigend dus, en dat voor E185.

heer Schuijff

Riool is snel en goed schoongemaakt. En alles keurig achtergelaten.

heer Menzel

Medewerker was zeer bereidwillig maar kon de klacht niet opheffen. De reden ligt daarin dat de verstopping in de hoofdrioolleiding ligt en daar is de gemeente voor verantwoordelijk. Tot heden nog... Medewerker was zeer bereidwillig maar kon de klacht niet opheffen. De reden ligt daarin dat de verstopping in de hoofdrioolleiding ligt en daar is de gemeente voor verantwoordelijk. Tot heden nog geen reactie van de gemeente gehad. Zitten letterlijk nog in de stront.

mevrouw van Daalen

Vriendelijke, kundige, geinteresseerde medewerker

heer Zundo

Quick response, clear prices. Problem solved.

Fred van t Hof

Deskundige en snelle service

heer Fransen

Het is niet de eerste keer dat we RRS gebeld hebben en over beide keren zijn we uiterst tevreden. Het mooie is dat ze niet alleen de problemen verhelpen maar ook meedenken en met waardevolle... Het is niet de eerste keer dat we RRS gebeld hebben en over beide keren zijn we uiterst tevreden. Het mooie is dat ze niet alleen de problemen verhelpen maar ook meedenken en met waardevolle adviezen komen.