heer De Jong

Vaklui kan ik iedereen aanbevelen

RRS kwam al geruime tijd voor de afgesproken tijd bij ons aan de deur.
RRS kwam al geruime tijd voor de afgesproken tijd bij ons aan de deur.
Na uitleg wat er aan de hand was hebben wij ze met behulp van een situatieschets in de tuin de toegang tot het rioleringssysteem kunnen duiden. Hierna hebben uw werknemers de toegang vrijgemaakt en de verstopping verholpen. De oorzaak was volgens hen wortelgroei door de gresbuizen van de gemeente waardoor er verstoppingen kunnen worden veroorzaakt. Zij hebben er ook een videoverslag van gemaakt wat door hen is opgeslagen en bij u ´beschikbaar´ is voor de gemeente als zij hierover meer willen weten.
Hierna hebben zij de boel weer keurig in orde gemaakt en na 3 kwartier waren zij weer na afrekening bij ons weg.
Wij zijn zeer tevreden over het optreden van uw werknemers en de wijze waarop zij hun werk voor ons hebben verricht.

Snelle en goede service

Prima en snelle service

heer Jansen

Prima kundige en vriendelijke mensen

heer Van den mark

Snelle service (binnen het uur na het bellen aanwezig)

Monteur luistert maar half

Prima werk, alleen jammer, of eigenlijk schandalig, dat een volle fles parfum is ontvreemd. 100% zeker. Ik zou RRS willlen aanbevelen qua werk maar tegelijkertijd iedereen waarschuwen de heren geen... Prima werk, alleen jammer, of eigenlijk schandalig, dat een volle fles parfum is ontvreemd. 100% zeker. Ik zou RRS willlen aanbevelen qua werk maar tegelijkertijd iedereen waarschuwen de heren geen seconde uit het zicht te verliezen. De heren zelf komen er bij ons niet meer in.