H. Vosgezang

Ik ben erg tevreden, zowel over het eerste contact, het feitelijke herstel en de facturatie. Keurig gedaan!

Na een telefoongesprek was er snel hulp om de verstopping te verhelpen. Een vriendelijk persoon die ook uitleg gaf wat hij deed en mijn vragen beantwoorde!

Snelle service

Hans de Jong

Goed: snelle service. Vriendelijke monteur. Probleem goed opgelost. Netjes gewerkt, schoon opgeleverd.
Kan beter: de omschrijving op de rekening. Deze reparatie zou op de gemeente te verhalen moeten zijn, maar ik weet niet of dat met deze omschrijving lukt.

Roef

Prima timing, netjes vooraf gebeld, uitstekend werk geleverd, prijs volgens afspraak, helemaal top!

Tonnie

Precies op de aangegeven tijd gekomen,en het was nog wel op zondag,prima service!!
super

A. Vervoort

Goed werk geleverd.

Meteen actie onder nomen

Ik ben vol lof over uw medewerker, die mij na testen van de rioolproblemen geholpen heeft het euvel elders
0p te lossen.deservice was prima, dus aan te bevelen firma.

Daniels

We zijn snel door de centale zaterdagavond geholpen op 27-7-2019.
We zijn snel door de centale zaterdagavond geholpen op 27-7-2019.
De monteur zou voor 23 uur komen , maar dat is helaas niet gelukt, de monteur heeft zelf gebeld en gevraagd wat het probleem was en uitgelegd wat we het beste konden doen.
Hij zou de centrale bellen anders zou het wel eens 4 uur s'nachts kunnen worden voor hij hier was.
Centrale heeft ons weer gebeld en nieuwe afspraak voor zondag middag.
Ongeveer half 4 s'middags kwam de monteur en half uurtje later probleem heel netjes opgelost door deze vriendelijke monteur.