Snelle service en probleem binnen half uur opgelost

Hanneke

Binnen 2 uur na ons telefoontje stond er al medewerker op de stoep. Hij deed zijn werk netjes en vakkundig.

Vlot Correct kundig

Brands

Telefonisch geweldig te woord gestaan afspraak gemaakt....maar door het probleem na opnieuw contact werd er een oplossing gevonden. Dezelfde dag geholpen.
Ook prima door de monteur het...
Ook prima door de monteur het probleem opgelost

W.Blommers

Snelle service , kundig personeel , vlotte afwerking. Al met al een tevreden klant.

E Mulckhuyse

Vriendelijke medewerkers, zowel telefonisch als dhr die bij ons het probleem heeft verholpen.
snelle service, half 11 telefonisch contact rond 2 uur bij ons aanwezig. Dit is erg fijn als je zonder toilet, douche (water) en gebruik van mogelijkheid wasmachine zit.
Goede uitleg door dhr die bij ons aanwezig was over verdere actie op het probleem wat helaas nog niet geheel verholpen was. (pijp afgebroken buiten)

Venema

Jullie zijn er snel ( ruim één uur na mijn telefoontje), de monteur was bekwaam en aardig.

Robert-Jan, Rijswijk (Gld)

Op zaterdag 29 september, laat in de ochtend, gebeld naar RRS i.v.m. volledig verstopt riool. Al snel stond er een medewerker, Carlo voor de deur. Bij het doorspuiten van de rioolbuis (door grote... Op zaterdag 29 september, laat in de ochtend, gebeld naar RRS i.v.m. volledig verstopt riool. Al snel stond er een medewerker, Carlo voor de deur. Bij het doorspuiten van de rioolbuis (door grote achtertuin) gelijk het probleem ontdekt: ondiep liggende buis beschadigd door werkzaamheden in de tuin door vorige eigenaar. Camera-inspectie liet scherf pvc verderop in de buis zien welke niet door te duwen was. Dankzij handig gebruik van camera en spuitkop wist Carlo de scherf terug te halen. Verdere inspectie liet geen problemen zien en Carlo kon de buis gelijk repareren. Daarna nogmaals doorgespoten en alles liep weer perfect weg.
Heel blij met deze goede service en het vakmanschap.

Roos

Goede snelle service, zelfs op zondag!

Dat het probleem dezelfde dag opgelost kon worden.
Misschien even bellen of sms-en wanneer de monteur wat later is, dan gepland.