Werken zorgvuldig. Zijn vriendelijk. Het probleem konden ze niet volledig ‘verhelpen’, geadviseerd andere maatregelen te nemen.. Zijn tijdig gestopt en dit ook met mij besproken.

Betrouwbare werknemer die zijn vak prima verstaat en snelle afhandeling van de klacht

Binnen een dag in 30 minuten geholpen.

M. Juffer

Super monteur. Handige en vriendelijk gast.

Snelle en goede service. Binnen 3 kwartier probleem verholpen. Super dat we snel weer gebruik van toilet konden maken in het weekend.

Maarten

Bijzonder vlot geholpen door twee meer dan enthousiaste en zeer gemotiveerde medewerkers! Danny en Mo
Ondanks de grote overlast ( overstroomde WC's) brachten de heren heel snel een voor een...

Mevrouw Boddeke

RRS was razendsnel ter plekke en het probleem werd in korte tijd opgelost. Efficiënt en vriendelijk, ben blij met deze service.

Dick van der Plas

Ik werd prettig te woord gestaan aan de telefoon en RRS kon dezelfde dag nog langs komen. De medewerker was een vakman en had de verstopping binnen een half uur opgelost. Erg tevreden!

John van den Berg

Goede vlotte service.
Duidelijke uitleg van de volgen oplossing voor het probleem

VVE Newhaven

Uw medewerker is deskundig en professioneel. Een verbeterpunt is de afgesproken tijd waarop de monteur langskomt.