heer/mevrouw

Snelle diagnose en oplossing van het probleem. Aardige werkmannen.

M. Giesen

RRS ingeschakeld i.v.m. een verstopping toilet beneden. Het gebruik van vochtige doekjes en veel toiletpapier bleek de oorzaak. Medewerker heeft 13 meter afvoerbuis gevreesd maar daarmee lukte het... RRS ingeschakeld i.v.m. een verstopping toilet beneden. Het gebruik van vochtige doekjes en veel toiletpapier bleek de oorzaak. Medewerker heeft 13 meter afvoerbuis gevreesd maar daarmee lukte het niet om de hardnekkige verstopping te verhelpen. Hij belde meteen met een collega die binnen 10 minuten arriveerde met een waterspuit. Putten en afvoerbuis doorgespoten. Daarmee was het probleem verholpen!
Beide medewerkers hadden kennis van zaken, beschikten over het juiste gereedschap, handelden supersnel en adequaat, werkten netjes en waren bovenal superbeleefd, vriendelijk en hadden plezier in hun werk.
Fantastisch gedaan: blijde klant.

heer/mevrouw JH Robben

Snel een afspraak kunnen maken. En fijn geholpen.

heer/mevrouw Schoemaker

Prima ervaring.

J Borchers

Goed en personeel.

heer/mevrouw

Snel, vakkundig, sympathieke medewerker

/mevrouw Geway

Via internet een afspraak ingepland. De volgende dag werd ik gebeld dat de afspraak een dag eerder kon, top service!
Zoals in de advertentie aangegeven, 10 minuten voor aankomst een sms en de...
Zoals in de advertentie aangegeven, 10 minuten voor aankomst een sms en de verstopping was binnen een half uur opgelost.
Ik ben een zeer tevreden klant!

Maxxy Vastgoed

Snel aanwezig bij het adres en snel verholpen.

heer J Sijbring

Positief