heer/mevrouw Terpstra

Snel contact en afspraak, gegevens bekend over eerdere verstopping een jaar eerder, verstopping eerst opgelost echter de veer kon niet in door een prop wc papier komen in de aansluiting van afvoer... Snel contact en afspraak, gegevens bekend over eerdere verstopping een jaar eerder, verstopping eerst opgelost echter de veer kon niet in door een prop wc papier komen in de aansluiting van afvoer op hoofd riool. Zelf het hoofdriool opgegraven en prop verwijderd

mevrouw

Goede service, snel een afspraak en professioneel het probleem opgelost

heer H. van Dijk

Goede service en prima op de afgesproken tijd

heer/mevrouw terpstra

Zeer goede service

Marloes

Fijne communicatie. Goede uitleg over het probleem en snelle reparatie

Leo

Verstopping vakkundig opgelost

Nick

Toppers! Ze waren er super snel, de man die mijn verstopte toilet kwam repareren (Bart) is echt een buffel; hij had binnen 15 minuten mijn toilet eraf, 16m kabel door het riool heen gejast en de... Toppers! Ze waren er super snel, de man die mijn verstopte toilet kwam repareren (Bart) is echt een buffel; hij had binnen 15 minuten mijn toilet eraf, 16m kabel door het riool heen gejast en de toiletpot er weer op. Mijn toilet spoelt beter dan voorheen door! En je komt niet voor verassingen te staan mbt de kosten. Transparant en geen honderden euro's door malafide gasten.

Ga zo door RRS!

Nick

heer/mevrouw Roos

Super snel

heer/mevrouw Goos

Vriendelijke en behulpzame telefoniste die mee dacht qua tijdstip dat er een monteur kon komen. Ze vertelde de administratieve rompslomp qua betaling.
Medewerkers (vaste + nieuwe...
Medewerkers (vaste + nieuwe (leerling)medewerker) die de verstopping kwamen verhelpen waren ook super vriendelijk en behulpzaam. Alles naar volle tevredenheid opgelost!