mevrouw Kooistra

Prima. Het probleem werd snel verholpen.

Arjen

Effectieve en snelle oplossing van verstoppingsprobleem

Klaas Sietse Spoelstra

Op zich goed. Alleen was de betreffende monteur was niet voorbereid op de gewenste actie (doorspoelen van buiten waterafvoer). Achteraf was het beter geweest als ik gebeld had (ipv online) om nu... Op zich goed. Alleen was de betreffende monteur was niet voorbereid op de gewenste actie (doorspoelen van buiten waterafvoer). Achteraf was het beter geweest als ik gebeld had (ipv online) om nu gemaakte voorrijkosten te voorkomen. Nu komt er nieuwe aparte afspraak op 5/1. Hopelijk dat het dan wel opgelost kan worden.

heer/mevrouw

I k had de Beste Monteur die je maar kunt bedenken.
De klus was zeer ingewikkeld omdat het 25 jaar geleden niet goed
is aangelegd maar monteur Braien ging rustig en deskundig aan de slag....
I k had de Beste Monteur die je maar kunt bedenken.
De klus was zeer ingewikkeld omdat het 25 jaar geleden niet goed
is aangelegd maar monteur Braien ging rustig en deskundig aan de slag. Ook toen er nog een raar addertje onder het gras (bad) zat.
Hij was helder en eenvoudig in de uitleg.
En wat een vriendelijke man!!! Dat zou normaal moeten zijn, maar
dat is het allang niet meer.
Met enthousiasme heb ik het verteld bij mijn gym.club, bridge club,
mijnborrelclub en vrienden. Je zult maar iemand nodig hebben.
Maar 80ers he, ik hoop dat ze het aan hun kinderen vertellen.

Prima service!

Anna van der Bij

Snelle service, aardige medewerker en grondige aanpak.

heer/mevrouw

Slecht. De medewerker bemoeide zich met mijn klant. Stond te roken voor de deur. Heeft mijn mat beschadigd met zijn peuk. Heb klacht ingediend is niks mee gedaan.

Verstopping is...

Verstopping is verholpen. Pot stond daarna nog los.

mevrouw M.H. te Drachten

Het is in deze tijd, zo ervaar ik dat, lastig om een klus goed en naar wens gedaan te krijgen. Dit ging vlot en ik trof een communicatieve medewerker die niet bij het minste geringste opgaf. Heel... Het is in deze tijd, zo ervaar ik dat, lastig om een klus goed en naar wens gedaan te krijgen. Dit ging vlot en ik trof een communicatieve medewerker die niet bij het minste geringste opgaf. Heel plezierig! Ik hoop dat het resultaat duurzaam is.

Gersinus

Goede service bekwame medewerker. Wel prijzig.

R. De wild

Vriendelijke monteur met gevoel voor humor, ging meteen aan de slag en pakte goed door. Wat eerst simpele verstopping leek werd een vervelend klusje al met al prima opgelost en erg prettig in omgang... Vriendelijke monteur met gevoel voor humor, ging meteen aan de slag en pakte goed door. Wat eerst simpele verstopping leek werd een vervelend klusje al met al prima opgelost en erg prettig in omgang ga zo door Lennart.