heer/mevrouw van den Bosch

Heel goed. Heeel vriendelijke medewerker.

heer/mevrouw Burghoorn

Verscheidene malen de afgelopen jaren verstoppingen in de afvoer gehad. De monteur die nu langskwam heeft het eindelijk goed verholpen, gootsteen en wasmachine nooit zo goed weggelopen.
Hulde...
Hulde aan deze Monteur!!!👍

mevrouw Goeman

Zeer professioneel, vriendelijk en hulpvaardig de verstopping keurig opgelost.

heer/mevrouwde Jonge

heer/mevrouw H. Mookhoek

Werkelijk prima service....

Jamila

Waardeloze service op maandag gebeld en op vrijdag pas plek voor een verstopping in de keuken. Monteur heeft de verstopping verholpen, maar helaas iets veroorzaakt waardoor er waterlekkage is... Waardeloze service op maandag gebeld en op vrijdag pas plek voor een verstopping in de keuken. Monteur heeft de verstopping verholpen, maar helaas iets veroorzaakt waardoor er waterlekkage is ontstaan en de chiffon niet aansloot. Helaas ben ik daar na 17 uur achter gekomen. RRS landelijk gebeld en helaas werd er niemand gestuurd . Notitie gemaakt en maandag word ik gebeld. Weer 2 dagen dat ik mijn wasgoot niet kan gebruiken en ook niet kan koken. Kortom waardeloze service en vooral als je een huurwoning hebt.

heerTh Kortenhorst /mevrouw

Prettige medewerker,snel werkend. Bedankte keurig voor de koffie.

heer/mevrouw

Positief

Hakan

Specialist was snel klaar en gaf ook paar tips mee. Dank je wel. Online dienst mag wel iets beter. Ik kreeg geen bevestiging van mijn aanvraag waardoor het leek alsof mijn aanvraag niet binnen was.

heer/mevrouw fernandez

Snel en optijd