Wilbert van Hoof

Perfect geholpen door Rick.
Snel en goed.
Nogmaals bedankt

Ben van Ulft

Prettig, snel, vakkundig. Buiten uw schuld: als ik RRS in tik op internet om u te bereiken dan doet een ander bedrijf zich voor als RRS. Als klant moet je dus alert zijn, want ik wil presé RRS... Prettig, snel, vakkundig. Buiten uw schuld: als ik RRS in tik op internet om u te bereiken dan doet een ander bedrijf zich voor als RRS. Als klant moet je dus alert zijn, want ik wil presé RRS gezien de goede ervaringen.

heer/mevrouw van Dael

Snelle vakkundige oplossing van het probleem

heer/Jordy Crol

Goeie snelle service. Gisteren gebeld, kon vandaag meteen geholpen worden. Monteur belde ook netjes 30 minuten voordat die zou komen. Ondanks het moeten gebruiken van meerdere apparaten bleef de... Goeie snelle service. Gisteren gebeld, kon vandaag meteen geholpen worden. Monteur belde ook netjes 30 minuten voordat die zou komen. Ondanks het moeten gebruiken van meerdere apparaten bleef de monteur rustig en heel vriendelijk. Gelukkig ook alles prima opgelost en achtergelaten.

Ralph

Zeer prettig!
Zeer prettig!
Bijzondervriendelijke monteur die ook nog eens in woord en daad erg netjes is! na het aan spreken op het zeer nette feit dat er een doekje door de wc werd gehaald werd RRS ook met vinger op de bus even uit gelegt namelijk Riool,Reiniging, Service. Wees zuinig op deze medewerker!

heer/mevrouw

Snelle service op dezelfde dag van de melding

heer/mevrouw van Nienhuijs

Top, netjes geholpen en service-vriendelijk. Goed geadviseert en voor een nette prijs.

Jenny Schreinemachers

TOP

Dennis Kanders

Goede service en goed advies probleem netjes verholpen.

Rob Geraedts

Snelle en vakkundige afhandeling van het probleem.