heer/mevrouw

Snelle en prima service

heer Pim Ermers

Correct op de afgesproken tijd
Snel de oorzaak vastgesteld
Snel het probleem opgelost

Marc

Snel, vakkundig en heel erg vriendelijk

heer/mevrouw

Super gebeld uurtje later was alles vrij.

mevr. Worms

Prima, duidelijk welke kosten in rekening gebracht kunnen worden, heldere uitleg van medewerker die meedacht en goed zijn werk deed.

heer F. Weidema

De medewerker heeft het probleem adequaat en zeer professioneel opgelost. Hierbij keurig uitleg gekregen wat hij gedaan heeft. Erg positief. Een minpuntje is dat ik een afspraak had tussen 12.30 en... De medewerker heeft het probleem adequaat en zeer professioneel opgelost. Hierbij keurig uitleg gekregen wat hij gedaan heeft. Erg positief. Een minpuntje is dat ik een afspraak had tussen 12.30 en 14.30 uur. Nadat ik om 16.00 uur zelf gebeld heb kreeg ik te horen dat het vanwege de drukte later werd. Je zit dan wel uren te wachten. Door drukte kan het later worden, maar bel dan even. De medewerker was er rond 17.40 uur!!! Een leermomentje.

Sandor Arntz

Ik ben al blij dat er op de dag van de verstopping een collega beschikbaar was. Deze heeft de verstopping vakkundig verholpen. Ik heb geen verbeterpunten.

Raymond

Zeer nette monteur, die alles prima heeft opgelost voor ons, snel en goed gewerkt en prima op tijd volgens gemaakte afspraak.

Francien

Prima geholpen, wel duur.