Huib

Monteur 150383 (volgens bon) Vriendelijk en heel vakkundig. Wist direct vast te stellen dat het probleem is de gezamenlijke appartementsafvoer zat. Ging direct aan de slag en wist het euvel ruim... Monteur 150383 (volgens bon) Vriendelijk en heel vakkundig. Wist direct vast te stellen dat het probleem is de gezamenlijke appartementsafvoer zat. Ging direct aan de slag en wist het euvel ruim binnen het halfuur op te lossen. Verstopping zat op 5 meter afstand. Gaf daarna ook nog een goed advies om dit te voorkomen.

Robin

De monteur die bij ons kwam is een topper. Deze meneer staat voor zijn werk.

Medewerker belde voor de afspraak op of het uitkwam om eerder te komen. Binnen een half uur was het probleem met de keukenafvoer verholpen. Hierbij werd tevens advies gegeven over het voorkomen van... Medewerker belde voor de afspraak op of het uitkwam om eerder te komen. Binnen een half uur was het probleem met de keukenafvoer verholpen. Hierbij werd tevens advies gegeven over het voorkomen van verstoppingen.

Snelle reactie en vlot geholpen.

Betrouwbaar, snel, schoon en betaalbaar. Goede werklui. Enige verbeterpunt is terugkoppeling over hoe laat jullie langskomen. Ik belde in de ochtend 9.30 u en jullie konden de hele dag komen. Het... Betrouwbaar, snel, schoon en betaalbaar. Goede werklui. Enige verbeterpunt is terugkoppeling over hoe laat jullie langskomen. Ik belde in de ochtend 9.30 u en jullie konden de hele dag komen. Het zou al helpen als wordt gezegd het wordt in de ochtend of in de middag en hoe preciezer hoe beter natuurlijk. Het werd uiteindelijk 17 u en als ik dat had geweten had ik niet de hele dag thuis hoeven te zijn.

Gebeld werd netjes te woord gestaan. Tijdvak van 4 uur afgesproken. Misschien is tussentijds een appje handig om te sturen hoe laat het ongeveer wordt . nu was er een tijd afgesproken van 12 uur... Gebeld werd netjes te woord gestaan. Tijdvak van 4 uur afgesproken. Misschien is tussentijds een appje handig om te sturen hoe laat het ongeveer wordt . nu was er een tijd afgesproken van 12 uur tot 4 uur. De monteur kwam om kwart voor 5 Ik had in de tussenliggende tijd eventueel nog iets anders kunnen doen.

Jet Quadekker

Alles, service, vriendelijkheid, snelheid.

Als goed ervaren:
makkelijke manier (via website) om afspraak te plannen
correctheid en goede uitleg van monteur
storing snel verholpen
goed dat jullie bij het maken van een...
Als goed ervaren:
makkelijke manier (via website) om afspraak te plannen
correctheid en goede uitleg van monteur
storing snel verholpen
goed dat jullie bij het maken van een afspraak via de website vragen of men ontstoppingsmiddel heeft gebruikt
Als minder goed ervaren:
monteur vertelde dat hij onlangs oogschade had opgelopen bij het verhelpen van een verstopping
oorzaak zou zijn dat men agressief ontstoppingsmiddel had gebruikt
ik heb thuis vuurwerkbrillen liggen; die zouden de monteurs kunnen dragen bij het ontstoppen (kosten € 2,95)

S. Kouwenhoven

RRS heeft mij totaal niet geholpen, dit kostte met €313. Volgens de gene die het wel verholpen heeft had jullie monteur hogedruk moeten gebruiken.

Binnen het half uur klaar. Er staan duidelijke prijsafspraken op de site.
Binnen het half uur klaar. Er staan duidelijke prijsafspraken op de site.
Verbeterpuntje: ik snap als werkzaamheden uitlopen waardoor de aankomsttijd later wordt maar een berichtje zou dan fijn zijn zodat je niet allerlei dingen als opvang van kinderen e.d. ineens hoeft te regelen.