heer van Amersfoort

Vriendelijke servicemedewerker met verstand van zaken

heer/mevrouw

Correcte afhandeling

heer/mevrouw

Goede service

Joël

We zijn zeer tevreden over de service die Nigel heeft verleend. Het zag ernaar uit dat het een groot probleem zou zijn maar jullie top monteur gaf niet op en heeft ervoor gezorgd dat de verstopping... We zijn zeer tevreden over de service die Nigel heeft verleend. Het zag ernaar uit dat het een groot probleem zou zijn maar jullie top monteur gaf niet op en heeft ervoor gezorgd dat de verstopping is verdwenen! Hopelijk hebben we jullie de komende tijd niet meer nodig maar mochten er weer problemen ontstaan zijn jullie de eerste die we bellen en aanraden. Kortom goede service en betaalbare kosten!

Maikel

Een fijne ervaring. Een monteur langs geweest aan huis met de nodige kennis en ervaring om dingen uit te sluiten en op te lossen. Van te voren alleen geen bericht ontvangen toen de monteur onderweg... Een fijne ervaring. Een monteur langs geweest aan huis met de nodige kennis en ervaring om dingen uit te sluiten en op te lossen. Van te voren alleen geen bericht ontvangen toen de monteur onderweg was en dat was wel makkelijk geweest. Verder tevreden met de geleverde service!

Daarnaast ook een aardige dame aan de telefoon gehad die ook wist te vertellen wat er wel en niet mogelijk was en werden de kosten vooraf duidelijk benoemd. Je weet dus waar je aan toe bent!

Mojet

Zeer vakkundig, snel en uitermate vriendelijk en tegen billijke prijs

Erik te Nijenhuis

Prima service, vriendelijk telefonisch contact en snelle respons. Vakkundige en vriendelijke technici die snel naar een oplossing werken!

heer/mevrouw Breur

Vlotte afspraak en snel.

heer lennaert

Nog voor de afgesproken tijd aanwezig. Aardige kerel en vlot gewerkt!