heer/mevrouw

Prettige werknemer die er alles aan deed om ons probleem op te lossen

heer/mevrouw van Hemel

Gebeld ivm taalprobleem. We komen morgen. Belletje wat later: we kunnen ook al vandaag! Goede hulp met contact gemeente ivm niet "ons probleem"

Peter

Zeer vriendelijke monteur en vakkundig

heer/mevrouw

Super goed belde om 8:00/8:30 uur op en om 9:00 uur waren ze er al ..

Ben Scheffer

Positieve medewerker. Die het probleem echt wil oplossen.

De heer Visscher

Zere snelle en correcte service

Fam. Van den Broek

Na het digitaal maken van een afspraak kwam de medewerker van RRS verrassend snel voorrijden. Na een korte bestudering van de foto's van de aanleg van het riool is er snel gestart met het ontstoppen... Na het digitaal maken van een afspraak kwam de medewerker van RRS verrassend snel voorrijden. Na een korte bestudering van de foto's van de aanleg van het riool is er snel gestart met het ontstoppen van het riool. Na een onverwachte hapering werd er een college opgeroepen met een camera welke het probleem snel kon duiden en is e.e.a. correct en naar tevredenheid opgelost.

M van de Bijl Randwijk

Super service 13.30 gebeld en 15.00 al bij ons, dus dik tevreden ?

heer F.M.C. de Gruil

Beste mensen, in de meeste gevallen zullen jullie worden benaderd met spoed eisende, technische problemen. Dingen waar de gemiddelde bewoner geen weet van heeft. Dat gold ook voor ons. We waren blij... Beste mensen, in de meeste gevallen zullen jullie worden benaderd met spoed eisende, technische problemen. Dingen waar de gemiddelde bewoner geen weet van heeft. Dat gold ook voor ons. We waren blij met de snelle reactie en daarna een deskundige monteur die netjes uitlegde wat hij ging doen en waarom. Er was ruimte voor uitleg en daarna uitvoering van wat we gezamenlijk als de beste oplossing zagen. Ook de financiële kant werd goed toegelicht en maakte dat we niet voor een verrassing kwamen te staan. Toen alle werkzaamheden klaar waren en netjes opgeleverd, was er nog even tijd voor een kop koffie en daarna weer naar een volgende klant.
Kortom een heel positieve ervaring van een deskundig bedrijf en een plezierige medewerker voor de werkzaamheden. Dank aan jullie allen, Fred de Gruil & Lilian Nagel. n