Evelien

Levering Snorban

Uw ervaring

Je kunt snel een keuze maken, aan de hand van beschrijving van het product. Handleiding ook snel te door lopen om je Snorban gebruiksklaar te maken.
En een super snelle levering.
En de ongemakken die het eerste gebruik geven, staan ook duidelijk vermeld.

pukkie

Een goed adres om terug te komen

Uw ervaring

Intussen heb ik diverse keren een bestelling gedaan met altijd een uitstekende levering. Als het zo mag blijven ben ik niet van plan nog verder te grasduinen in de overdaad aan leveranciers. Waarom zou je verder kijken als je goed behandeld wordt?!

y.arntz

Snel en correct

Uw ervaring

Mijn laatste bestelling was via *****.
1 Telefoontje en ik vond hetgeen ik nodig had. Dus goede info via telefoon.
Wat schept mijn verbazing de volgende dag had ik het al in huis.

willem

Goede webshop

normale vlotte levering

Zeer tevreden zeker over de snelle bezorging.

Injow

Tandpasta

Uw ervaring

Dtv. GLS is het pakketje verlaat , is vervelend maar is niet anders door de drukte van bestellingen.

Anna

Duidelijk en Snel!
Dat bevalt mij wel!

Uw ervaring

Telefonische info was helder en snel.
Het pakketje was goed verpakt.
Op een artikel van 6,95 euro is 5 euro verzendkosten best veel.
Probeer in deze moderne tijd het artikel zo te verpakken dat het door de brievenbus kan.
Scheelt bijna de helft van de prijs van de verzendkosten

Bjorn Slot

Prima bezorging

Uw ervaring

Qua bezorging was het helemaal prima. Helaas was het product dat ik wilde hebben echter qua afmeting te groot voor waar ik het voor wilde gebruiken. Ik zocht een zo klein mogelijk rechthoekig warm-koud kompres. Op de webshop stond een afmeting van 8x13cm. In Bij aankomst kwam ik er achter dat dit 13x13cm was. Normaal is groter beter, maar in mijn geval was het formaat redelijk specifiek. Jammer. Verder prima service.

FGV

Supersnel