Fabienne

Panasonic Opzetborstels EW 0950
Na meer dan 1 week wachten, gebeld en gemaild te hebben niets ontvangen alsook geen enkel contact.
Niet serieus
Zeer slechte ervaring dus NOOIT...

M v d graaf

Bestelling gedaan gedaan op 01-08-2018 nog steeds niet binnen

Uw ervaring

Mijn ervaring is zeer slecht agezien ik al 6 dagen aan het wachten ben op mijn bestelling

Marieke

Gemakkelijk bestellen. Goedkoopste voor het door mij bestelde product in vergelijking met andere webshops. Snelle Levering.

Uw ervaring

Goede prijs. Gemakkelijk bestellen. Snelle Levering.

Kirstin

Helaas niet de volgende dag geleverd zoals beloofd

Uw ervaring

Voor 21 uur besteld en de volgende dag in huis - zo staat het vermeld. Helaas niet gebeurd. Ook geen status over mijn bestelling of mail van verzending. Jammer dit omdat dit wel de reden voor mijn bestelling was, dat ik het gelijk in huis heb.

Reactie Royalpharma:

Goedemorgen Kirsten,

Hartelijk dank voor het delen van je mening. We hebben je bestelling ook diezelfde dag nog verstuurd met GLS. Jouw zending is verkeerd gesorteerd bij GLS en zal vandaag alsnog bij je worden geleverd. Als webshop zijn we erg afhankelijk van pakketdiensten die de bestellingen komen bezorgen. Ook daar kan wel eens iets fout gaat zoals in dit geval. Gelukkig staat je bestelling voor vandaag in uitlevering. Mocht er verder nog wat zijn waarmee we je vandienst kunnen zijn, dan vernemen we dat graag ! Een hele fijne dag verder

MVG

Maaike Nijenhof

Framar

Supersnelle levering

Uw ervaring

Had zelf een typefout gemaakt bij postcode en werd netjes gebeld hierover. Dus snel opgelost en ook nog een supersnelle levering. Bij track en trace kreeg je de leverdatum en die kon je makkelijk aanpassen of kiezen voor ophalen op een locatie.
Zeer tevreden

Daantje73

Supersnelle levering

Uw ervaring

Makkelijk bestelproces. Scherpe prijs. Snelle levering.

Bijzonder slechte website en service

Uw ervaring

- De website geeft voorraden als beschikbaar aan maar er wordt (gelogen?) gesteld dat artikelen dan ineens toch niet voorradig zijn. De gehele order wordt dan zonder enige verwittiging tegengehouden terwijl je wel al betaald hebt.
- De website heeft geen dubbele controle op in te vullen email wat dus vrij eenvoudig fout gaat en er niets meer aan communicatie wordt gedaan.
- De website vermeldt dat voor 21:00 besteld de volgende dag geleverd wordt, en nuanceert daarin niet dat dit alleen op werkdagen geldt!
- Als je eenmaal contact hebt met een medewerker wordt er beloofd dat er teruggebeld wordt als men e.e.a. heeft uitgezocht maar dat gebeurt dus nooit!

Reactie Royalpharma:

Geachte anoniem, hartelijk dank voor uw reactie. Zoals we u al diverse keren hebben aangegeven bleek tijdens het verwerken van uw bestelling dat de SleepRight Neusspreiders niet meer voorradig waren. Deze komen uit Amerika en hebben een iets langere levertijd. Omdat wij u niet direct hebben kunnen leveren en u ons meer dan 150x heeft gebeld hebben we besloten om uw bestelling te annuleren en hiermee ons koop overeenkomst te ontbinden.

Het is jammer dat u geen positieve indruk aan ons heeft overgehouden. Maar dat is gelukkig een uitzondering op de regel.

Met vriendelijke Groet,

W. Nijenhof

Evelien

Levering Snorban

Uw ervaring

Je kunt snel een keuze maken, aan de hand van beschrijving van het product. Handleiding ook snel te door lopen om je Snorban gebruiksklaar te maken.
En een super snelle levering.
En de ongemakken die het eerste gebruik geven, staan ook duidelijk vermeld.

pukkie

Een goed adres om terug te komen

Uw ervaring

Intussen heb ik diverse keren een bestelling gedaan met altijd een uitstekende levering. Als het zo mag blijven ben ik niet van plan nog verder te grasduinen in de overdaad aan leveranciers. Waarom zou je verder kijken als je goed behandeld wordt?!

y.arntz

Snel en correct

Uw ervaring

Mijn laatste bestelling was via *****.
1 Telefoontje en ik vond hetgeen ik nodig had. Dus goede info via telefoon.
Wat schept mijn verbazing de volgende dag had ik het al in huis.