Vd Minder

Goed product, correcte levering.

Uw ervaring

De site in 'mijn favoriete' geplaatst, zodat het zelfde product direct gevonden worden en je niet door vele andere producten heen moet worstelen om te vinden wat je zoekt. Het was wel schrikken dat de prijs ruim 50% hoger lag dan de voorgaande bestellingen. Zou hier een toelichting over staan, dan geeft dat enig begrip.

Tevreden klant

Kwaliteit dat ben jezelf!

Uw ervaring

Helder, vriendelijk en correct. En ook gewoon telefonisch bereikbaar met een mooie oplossing. Chapeau, ga zo door!

Walace78

Nooit meer snurken

Uw ervaring

Jullie hebben mij met de Sleeppro Classic van het snurken afgeholpen. Ik en mijn vriendin zijn uitermate tevreden. Ik kan de Sleeppro Classic aanbevelen aan iedereen en doe dat ook!!

Fam barendse/dijk

Top zaak snel en op tijd geleverd
Ik las een slechte review over deze leverancier maar bij mij was alles top
Maar dat zijn mensen als het een keer fout gaat zeuren
Maar als alles...

Goed duidelijk een snel

HB

Nog nooit meegemaakt dit!

Klamboe besteld...
Helaas onbereikbaar...
Bedankt Royalphama!

Fabienne

Panasonic Opzetborstels EW 0950
Na meer dan 1 week wachten, gebeld en gemaild te hebben niets ontvangen alsook geen enkel contact.
Niet serieus
Zeer slechte ervaring dus NOOIT...

M v d graaf

Bestelling gedaan gedaan op 01-08-2018 nog steeds niet binnen

Uw ervaring

Mijn ervaring is zeer slecht agezien ik al 6 dagen aan het wachten ben op mijn bestelling

Marieke

Gemakkelijk bestellen. Goedkoopste voor het door mij bestelde product in vergelijking met andere webshops. Snelle Levering.

Uw ervaring

Goede prijs. Gemakkelijk bestellen. Snelle Levering.

Kirstin

Helaas niet de volgende dag geleverd zoals beloofd

Uw ervaring

Voor 21 uur besteld en de volgende dag in huis - zo staat het vermeld. Helaas niet gebeurd. Ook geen status over mijn bestelling of mail van verzending. Jammer dit omdat dit wel de reden voor mijn bestelling was, dat ik het gelijk in huis heb.

Reactie Royalpharma:

Goedemorgen Kirsten,

Hartelijk dank voor het delen van je mening. We hebben je bestelling ook diezelfde dag nog verstuurd met GLS. Jouw zending is verkeerd gesorteerd bij GLS en zal vandaag alsnog bij je worden geleverd. Als webshop zijn we erg afhankelijk van pakketdiensten die de bestellingen komen bezorgen. Ook daar kan wel eens iets fout gaat zoals in dit geval. Gelukkig staat je bestelling voor vandaag in uitlevering. Mocht er verder nog wat zijn waarmee we je vandienst kunnen zijn, dan vernemen we dat graag ! Een hele fijne dag verder

MVG

Maaike Nijenhof