Prijs kwaliteit verhouding
Reserveringsgemak
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

Wij hebben de afgelopen jaren regelmatig (circa 2x per jaar) gebruik gemaakt van Royal Parking. Wij zijn erg tevreden. Zeer vriendelijke medewerkers. We laten onze auto in vertrouwen achter.

af en toe vanaf Rdam.

Prettige betrouwbare service

Het lijkt alsof sommige chauffeurs nog wat rijervaring moeten opdoen. Er zijn er die slecht (schuin) inparkeren bij het afleveren van de auto.

Altijd zoals afgesproken op welk tijdstip dan ook. Super!

Ga vooral zo door.

Neen

Yucel Gundogdu

We zijn op een zeer vriendelijke wijze geholpen. Uistekende service. Alles mooi op tijd. Bedankt

Was voor ons de eerste keer. Prima bevallen

Zelden

Frans van den Boon

Stipt, vriendelijk en correcte medewerkers. Inmiddels 5x gebruik van gemaakt, dik tevreden.

Ja

Frank

Zeer plezierig de paar keer dat ik er gebruik van heb gemaakt

Ik zou graag de bevestiging krijgen dat de auto niet ergens op en parkeerterrein van b.v. Mac Donalds geparkeerd wordt uit het zicht van welke controle dan ook.

soms Eindhoven of Rotterdam echter daar is het parkeren top geregeld

D5 Fashion.

Zeer vriendelijke chauffeurs en goede afhandeling nooit problemen.

Deblaere Erwin

Perfecte service. prijs kwaliteit een topper. de klant staat centraal. Een zeer correcte prijs - kwaliteitsverhouding. Een echte aaanrader.

P.C. Kaat

Wij maken al jaren gebruik van Royal Parking en zijn tot nu toe zeer tevreden

als iemand die al jaren van Royal Parking gebruik maakt zou ik graag wat meer korting hebben

nee

Paul Interhiva

Op aanraden van een vriend die al zakelijk gebruik maakte van Royal Parking ben ik enige jaren geleden ook gebruik gaan maken van dit bedrijf. Ik heb in al die tijd maar één keer iets te lang op m'n... Op aanraden van een vriend die al zakelijk gebruik maakte van Royal Parking ben ik enige jaren geleden ook gebruik gaan maken van dit bedrijf. Ik heb in al die tijd maar één keer iets te lang op m'n auto moeten wachten maar dat is daarna uitgebreid goed gemaakt. Ik heb dus hele goede ervaringen.

De website zou wel iets moderner mogen maar aan de andere kant; het maakt me ook niet zoveel uit...

Ja, toevallig Rotterdam/The Hague Airport twee weken geleden en volgende week weer...