Prijs kwaliteit verhouding
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

Donna Jansen wheelchair tennisplayer

Fantastische ervaring nadat het toch spannend is zo'n eerste keer als je zoiets als valet-parking probeert :D Maar ik ben er zo enorm blij mee! Alle chauffeurs zijn top en super service gericht. Ik... Fantastische ervaring nadat het toch spannend is zo'n eerste keer als je zoiets als valet-parking probeert :D Maar ik ben er zo enorm blij mee! Alle chauffeurs zijn top en super service gericht. Ik ben rolstoeltennisster en heb nogal een berg bagage bij me als ik op toernooi ga. De mannen helpen me altijd met in en uitladen, zo fijn! Ook de communicatie om te melden dat je onderweg bent of geland bent, het werkt gewoon top! Dus mannen, jullie zien mij volgende week weer !

Service, service en service!!!

Geen, alles werkt geweldig en ik ben gelukkig dat ik gelijk bij Royal Parking terecht ben gekomen de allereerste keer dat ik valet-parking probeerde!

ja een enkele keer vanaf Rotterdam of EIndhoven

Eerste keer dat ik van jullie gebruik heb gemaakt en het mij zeer goed bevallen. Niet gewacht en vriendelijke chauffeurs. Zeker een aanrader

monique bossaers

EXTRA VERZEKERD MET ONZE EIGEN AANSPRAKELIJKHEIDSVERZEKERING ??? dat staat er op de website. Tot het fout gaat, dan hoor je ze totaal NIET hierover. Zeer slechte ervaring! Eerste en laatste keer... EXTRA VERZEKERD MET ONZE EIGEN AANSPRAKELIJKHEIDSVERZEKERING ??? dat staat er op de website. Tot het fout gaat, dan hoor je ze totaal NIET hierover. Zeer slechte ervaring! Eerste en laatste keer tegelijk. Februari 2018 s'ochtends rond 6.30u (nog pikdonker dus) werd er na het aftekenen en afleveren gemeld dat er nog net een 'kleine aanrijding' gebeurd was achteraan, maar dat ging allemaal vlotjes geregeld worden door de verzekering.. Gelukkig nog een foto genomen van dat aanrijdingsformulier anders hadden we misschien wel nooit een antwoord ontvangen op de vele telefoons en mails , wat ook al niet bepaald klantvriendelijk overkomt als je zelf moet blijven contact zoeken en niet omgekeerd na zo'n voorval. Deze kleine aanrijding bleek na bestek totaal 2.369,52 te gaan kosten waarvan ik factuur heb als bewijs. En ja, de verzekering ( de onze dus) heeft de hoofdsom voorgeschoten en de vrijstelling van 656,58 euro die hebben wij mogen ophoesten omdat Royal Parking helemaal totaal GEEN ENKELE aansprakelijk neemt. Er is blijkbaar nog steeds een getouwtrek aan de hand tussen jullie en de andere tegenpartij waarmee de aanrijding gebeurd is maar hier hebben wij als 3e geen boodschap aan. Dit was een zéér duur weekje parkeren en nooit voor herhaling vatbaar, al was het gratis. 7 maanden zijn er ondertussen gepasseerd en ondanks België en Nederland buurlanden zijn, blijkt het niet zo simpel tussen verzekeringen onderling in EU. Maar ons geduld is nu echt wel op en ik kan maar een ding zeggen: shame on you. Vermeld geen slogans op jullie website die je niet waarmaakt. Jullie nemen in deze jullie verantwxoordelijk helemaal niet op en laten de klant met de miserie zitten! Monique Bossaers uit België

nee

Heel veel te verbeteren als u de tijd wil nemen om bovenstaande te lezen

ja

Zeer nette werknemers. Keurig op tijd.

Op tijd. Zeer bekwaam. Overzichtelijk

Zeer keurig

Op tijd. Netjes, Prijs is goed

Nee

In 1 woord waardeloos. Ik heb er alle begrip voor dat er iets mis kan gaan, maar dan zeggen dat ze nog bellen en dat fatsoen niet eens hebben en mij ook niet te woord staan vind ik ronduit... In 1 woord waardeloos. Ik heb er alle begrip voor dat er iets mis kan gaan, maar dan zeggen dat ze nog bellen en dat fatsoen niet eens hebben en mij ook niet te woord staan vind ik ronduit schandalig.

Aan je woord houden en geen fabels vertellen

Ja Eindhoven

Mul

Net terug. Eerste keer gebruikt op aanraden van kennis. Bij aankomst reeds aanwezig en herkenbaar door bedrijfskleding. Dito bij terugkomst. Mooie service. En fijn dat ze aangeven waar de auto's... Net terug. Eerste keer gebruikt op aanraden van kennis. Bij aankomst reeds aanwezig en herkenbaar door bedrijfskleding. Dito bij terugkomst. Mooie service. En fijn dat ze aangeven waar de auto's beveiligd staan.

Doet wat het beloofd. Beleefd, informatief, behulpzaam en prijs is zeer goed vergeleken met andere aanbieders.

Albert

Vriendelijke chauffeurs en zeer behulpzaam. Ook een verzoek om mijn auto tussentijds om te ruilen was geen problem en de auto werd netjes voorgereden bij de ophaal lokatie. Top service

Vriendelijke mensen zowel per telefoon als de chauffeurs

Nee

Betrouwbaar dat is was telt! Altijd dezelfde chauffeurs. Dank maar weer

Stiptheid, behulpzaam, doen wat ze beloven

M.G.Beerens IHC Hytech

Zeer prettig en goede diensverlening prijs verhouding is goed.

Betrouwbaar en zeer dienstverlenend

Ga zo door