Prijs kwaliteit verhouding
Reserveringsgemak
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

We hebben door de jaren heen een aantal keren gebruik gemaakt van Royal Parking, en elke keer tot volle tevredenheid

Zeer alert in contact zoeken met de klant tegen de tijd dat je aankomt op Schiphol bij zowel vertrek als terugkeer.

Wij zijn normaal gesproken niet heel erg veeleisend. Eenmaal er voor gekozen op niet overdekt te parkeren. Bij terugkomst was de auto wel behoorlijkvuil, vanwege waarschijnlijk in een weiland... Wij zijn normaal gesproken niet heel erg veeleisend. Eenmaal er voor gekozen op niet overdekt te parkeren. Bij terugkomst was de auto wel behoorlijkvuil, vanwege waarschijnlijk in een weiland gestaan te hebben met regen. En dus de nodige modder op de carrosserie bij de wielen. Even vlug een spuit er op voor het verwijderen van het ergste vuil zou geen kwaad kunnen.

Nauwelijks

Snoeijs Consultants Financieel Adviseurs

Over het algemeen zeer goed, meestal is auto er ook op afgesproken tijdstip bij terugkomst., anders redelijk korte wachttijd.
Erg vriendelijke en behulpzame afhandeling, dito chauffeurs....
Erg vriendelijke en behulpzame afhandeling, dito chauffeurs. Auto wordt in goede staat teruggebracht.,

Geen lange wachttijden bij bellen; snelle afhandeling, behulpzame en vriendelijke chauffeurs en 'auto-innemers', meestal staat auto bij terugkomst er al of na redelijk korte tijd.

zelden

Nick Sleper

Na meerdere keren gebruik te hebben gemaakt van de service van Royal Parking vond ik het wel tijd om een review te plaatsen. Altijd op tijd, aardige chauffeurs, scherp geprijsd. Aanradertje 👍🏼

Altijd op tijd

Mul

Mei vakantie weer gebruikt. Heerlijk als je meteen in kan stappen en weg kan rijden. Ga zo door.

Nette chauffeurs

Zaventem

Annik Vansteenbeeck

Heel slechte ervaring! Tijdens de krokusvakantie hadden wij onze auto toevertrouwd aan deze firma. Enkele weken later kregen wij een snelheidsovertreding in de bus van 101 km/u waar men 50 km/u mag... Heel slechte ervaring! Tijdens de krokusvakantie hadden wij onze auto toevertrouwd aan deze firma. Enkele weken later kregen wij een snelheidsovertreding in de bus van 101 km/u waar men 50 km/u mag rijden en dit dus tijdens onze reis!!! We zijn nu 4 maanden verder, heb al herhaaldelijke keren gebeld en gemaild maar tot op heden geen deftige antwoord of op z'n minst excuses. Nooit meer!

kamaran

Top service! Ze waren netjes op tijd heen en terugreis zeer blij mee🥰 volgende keer zeker Royal Parking weer 👍

Ze houden goed contacten met de klanten en netjes op tijd!

Nvt

Ja, Düsseldorf

Wouter

Al een half jaar op en neer met Royal Parking. Zeer goede service, vriendelijke werknemers, altijd goede service.

Vriendelijke medewerkers.

nee

Maak er al meerdere jaren gebruik van. Als veel vlieger, vaak auto op schiphol. Goede service, vriendelijk en nooit problemen.

Betrouwbaar, nooit schade of extra km

Wel eens wat langer wachten op auto als druk is, dat is jammer, zouden ze moeten kunnen inschatten en oplossen met extra chauffeurs

Zeker

Story auto import export

Wij hebben zeer goede ervaring met royal parking, wij parkeren onze auto's hier al jaren.
altijd goed bevalen, en nooit problemen, en zeer professioneel en vriendelijk personeel.

klopt altijd

ja

Schaik

Nette en vlotte service. Betrouwbaar, op advies van zakelijk collega

Doet wat beloofd!

Uitbreiden van jullie service op andere locaties

Nee