Prijs kwaliteit verhouding
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

Jannie elsinga

Ondanks dat we te vroeg op Schiphol arriveerden stond er een medewerker klaar om de auto in ontvangst te nemen. Terug op Schiphol gebeld met royal parking en de auto werd snel weer afgeleverd.... Ondanks dat we te vroeg op Schiphol arriveerden stond er een medewerker klaar om de auto in ontvangst te nemen. Terug op Schiphol gebeld met royal parking en de auto werd snel weer afgeleverd. Jammer is het wel dat het niet direct herkenbaar was wie bij Royal parking hoorde.

Snel aanwezig bij aankomst en vertrek

Beter herkenbaar bij aankomst op Schiphol

Ja vanaf eindhoven

Gebruik service regelmatig. Ben zeer tevreden

Neeb

Kees Snijders

Prima geregeld, bij het inleveren van de auto stond men al te wachten en bij het ophalen stond hij alweer netjes te wachten op ons, dit is onze tweede keer dat wij hier gebruik van maken en zeker... Prima geregeld, bij het inleveren van de auto stond men al te wachten en bij het ophalen stond hij alweer netjes te wachten op ons, dit is onze tweede keer dat wij hier gebruik van maken en zeker niet de laatste keer.

Netjes en correct

Wij hebben dit nu reeds tweemaal gedaan en tot nu toe hele goede ervaring dus voor ons geen verbeterpunten.

Ja

cieljo

Vriendelijk, stip op tijd

vriendelijkheid en op tijd

ja

Kresna Soerjadi

Keurig op tijd zowel op de heenweg (06.30 's ochtends) als op de terugweg (00.30 's nachts). Ook behulpzaam met de koffers. Heel netjes te woord gestaan. Heerlijk dat je direct je auto kunt droppen... Keurig op tijd zowel op de heenweg (06.30 's ochtends) als op de terugweg (00.30 's nachts). Ook behulpzaam met de koffers. Heel netjes te woord gestaan. Heerlijk dat je direct je auto kunt droppen en oppikken op Schiphol zelf en niet een shuttle hoeft te pakken met al je bagage. De prijs/prestatie verhouding vind ik meer dan goed. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

Telefoon wordt direct opgenomen. Punctueel. Professionele afhandeling. Jonge maar keurige crew. Behulpzaam.

Ga zo door!

Rotterdam

HFS

Prima geregelde valet parking

Nette chauffeur

Rotterdam Eindhoven

C Verbruggen

Prima service. Vriendelijke en behulpzame werknemers.
Blotter afhandeling, Notities Lang wachten

Smelled afhandeling, vriendelijk in omgang

Ja regelmatig

Bram

Altijd goed geholpen en wordt netjes met mijn auto omgegaan. auto wordt op een kilometer of 11 van schiphol af geparkeerd als ik uit mag gaan van de km standen.

vaak dezelfde gezichten die de auto ophalen of terug brengen

kortingscodes zijn vaak niet bruikbaar door dat onze vakanties buiten de reguliere vakantieseizoenen vallen.

Soms via Rotterdam airport

Marja Klaren

We hebben al verschillende keren gebruik gemaakt Royal Parking. Wij zijn zeer tevreden. Groot verschil met andere aanbieders. Geen wachttijden met zowel aankomst als vertrek. Absoluut betrouwbaar.... We hebben al verschillende keren gebruik gemaakt Royal Parking. Wij zijn zeer tevreden. Groot verschil met andere aanbieders. Geen wachttijden met zowel aankomst als vertrek. Absoluut betrouwbaar. Volgende vakantie weer bij Royal Parking.

Stipt op tijd. Geen uur hoeven te wachten zoals bij andere aanbieders.

Ik zou niets kunnen bedenken

Nee

Fransje

Prima service!

Komen afspraken heel goed na. Hele goede communicatie. Nette medewerkers.

Nee

Eindhoven