Prijs kwaliteit verhouding
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

Monique Otto

Super geregeld, heen niet lang hoeven wachten en terug ook snel, we zijn erg tevreden en zullen zeker nog eens boeken!

Maastricht

E. Mulder

Prima service en goede en vriendelijke chauffeurs en erg behulpzaam.

Vwe

Prima service. Mooie prijs. Goed dat altijd dezelfde heren er staan en transparant over de overdekte garages. Al langer dan 5 jaar zakelijk en privé. Ga zo door.

Doen wat ze zeggen

Brussel

Afspraken kloppen meestal.
Soms wat lang wachten bij ophalen auto

ja eindhoven en duesseldorf

Prima service! Auto komt zoals afgesproken, zonder extra kilometers, zonder schade, terug bij aankomst.
Werd direct gemeld dat ze de auto te lang hadden laten staan bij afgifte en dat de bekeuring naar hen toe kon worden verzonden (en werd betaald)

komen afspraken na

geen bekeuring wegens te auto te lang laten staan zou wel netjes zijn.

IHC Hytech

Prima service, op tijd betaalbaar

Op tijd en betaalbaar

bijna nooit

Prima service, snel, gemakelijk. Doen echt hun best om het goed en persoonlijk te doen. Jammer dat de Schiphol organisatie deze service niet ondersteunt en het ze in mijn beleving moeilijk maakt.

Persoonlijk

Herkenbaarheid van de chauffeurs,. Alle valet parking bedrijven hebben medewerkers in zwarte/donkere jassen. Zou mooi zijn als de Royal Parking Chauffeurs goed herkenbaar zouden zijn

Ja, Bremen, Weeze, Munster

Rene van Kessel

Over het algemeen zijn de ervaring goed met Royal Parking - ik maak behalve privé ook gebruik van de service via mijn bedrijf (in total een keer of 10 - 20 per jaar.

Over het algemeen is de service goed - weinig wachttijden bij het afleveren van de auto en meestal ook niet al te lang bij het ophalen van de auto (mits is alleen met handbagage reis). De jongere... Over het algemeen is de service goed - weinig wachttijden bij het afleveren van de auto en meestal ook niet al te lang bij het ophalen van de auto (mits is alleen met handbagage reis). De jongere werknemers zijn meer dan voortreffelijk.

De wachttijd op het terugbrengen van de auto als er ruimbagage is was (gisteren) in mijn ogen erg lang. Ik heb gebeld dat de auto kon komen op het moment dat de bagage op de band zou verschijnen en... De wachttijd op het terugbrengen van de auto als er ruimbagage is was (gisteren) in mijn ogen erg lang. Ik heb gebeld dat de auto kon komen op het moment dat de bagage op de band zou verschijnen en ik kreeg toen de mededeling dat ik alsnog een keer moest bellen als de bagage er echt aan kwam (dit was onzin omdat de bagage er dus al aankwam). Eenmal buiten gekomen (en dat was binnen 5 minuten) nogmaals moeten bellen dat wij er al stonden en toen durfde het nog minsten 20 minuten voordat de auto kwam. De persoon die de auto afleverde was relatief oud en sprak geen of gebrekkig nederlands. In het algemeen zijn de jongeren bij jullie heel prettig maar de ouderen beduidend minder.

Eigenlijk nooit

Erian Heeze/ Van Oord

zelden

Jannie elsinga

Ondanks dat we te vroeg op Schiphol arriveerden stond er een medewerker klaar om de auto in ontvangst te nemen. Terug op Schiphol gebeld met royal parking en de auto werd snel weer afgeleverd.... Ondanks dat we te vroeg op Schiphol arriveerden stond er een medewerker klaar om de auto in ontvangst te nemen. Terug op Schiphol gebeld met royal parking en de auto werd snel weer afgeleverd. Jammer is het wel dat het niet direct herkenbaar was wie bij Royal parking hoorde.

Snel aanwezig bij aankomst en vertrek

Beter herkenbaar bij aankomst op Schiphol

Ja vanaf eindhoven