Prijs kwaliteit verhouding
Info over de reservering
Klantvriendelijkheid chauffeurs
Tijdig ophalen & aflevering auto

van oord

Gebruik dit voor werk en prive. Aanmelden via bedrijf of via website, allebei goed. Altijd redelijk op tijd bij afgifte en ophalen.

Redelijk op tijd, efficiente service.

Soms een beetje vaag aan wie ik de auto nu afgeef, duidelijke identificatie laten zien als auto over genomen word.
Bij ophalen hoef ik mezelf niet te identificeren, maar als er iemand anders...
Bij ophalen hoef ik mezelf niet te identificeren, maar als er iemand anders aan komt lopen heb ik ook het idee dat die zo mijn auto mee krijgt. Daarom bij ophalen even identificatie van de klant vragen voordat sleutel overhandigd wordt.

Nagenoeg niet.

Peter Wempe / IHC IQIP

Zakelijk account, afhandeling (op rekening) is prima

Consistente kwaliteit. (Lees; zelfde personen aan de telefoon en zelfde chauffeurs (vaak dezelfde als aan de telefoon)).

Het hele Valet parking ligt onder een vergrootglas en heeft 'negatieve' lading in de Pers. Er is maar 1 manier om hier niet mee in aanraking te komen: kwaliteit handhaven, transparant communiceren.... Het hele Valet parking ligt onder een vergrootglas en heeft 'negatieve' lading in de Pers. Er is maar 1 manier om hier niet mee in aanraking te komen: kwaliteit handhaven, transparant communiceren. In het geval van een 'foutje' (bekeuring oid); direct openheid van zaken en de boel direct afhandelen. Probeer zo weinig mogelijk van chauffeurs te wisselen (dus nieuwe / andere in te zetten). Dit geeft licht irritatie.

soms Eindhoven of Rotterdam

Prima bereikbaarheid en service

Bereikbaarheid

Eelde

P.c. Kaat-flipse

Niks als lof tot nu toe. Wij maken al jaren gebruik van Royal Parking.

Over het algemeen, en dat vind ik erg prettig, komen wij altijd dezelfde mensen tegen, die onze auto ophalen en terug brengen

Mag, zeker voor de hele trouwe klant, toch wel iets meer waardering zijn in de vorm van extra korting of iets dergelijks

nee

Nette communicatie, Snelle Service, zeer klant vriendelijk

Snelle Service en goede communicatie

Zelden

Paul

Keurige verwerking en bijna altijd op tijd. Van de 10 keren denk ik dat ik 1 of 2 keer 5 minuten heb moeten wachten!

Vriendelijkheid van het personeel.

Wanneer je 's morgens om 05:00 uur belt, toch aub opgewekt de telefoon opnemen.

Ja, Düsseldorf.

Mark P.

Al vaak gebruik gemaakt van Royal Parking. Betrouwbaar en netjes.

Makkelijk reserveren via de website

Soms duurt het even voor de telefoon wordt opgenomen bij aankomst en vertrek. Ook het lokaliseren van de Royal Parking persoon op Schiphol zou beter kunnen.

Ja vanaf Rotterdam

Bas Groenenberg

Zeer goed. Afspraak klopt altijd zonder lange wachttijd.

Correcte en vriendelijke medewerkers

Geef vaste klanten 1x per jaar een kortingscode of geef de auto een basis wasbeurt bij terugkomst.

Nee

Simpel, correct en op tijd. Geen problemen.

Simpel telefoontje is genoeg. Alles gaat vanzelf. Correcte afhandeling. Administratief geen problemen. Breng en haal service verloopt correct en op tijd.

De spullen in de achterbak liggen altijd door elkaar bij het ophalen. Betekend dat er anders met de auto gereden wordt dan dat ik zelf doe, waar alles op zijn plaats blijf liggen.

Nee

Regelmatig valet parkeren service op schiphol

goede service bij wegbrengen en ophalen

Vliegt u weleens via een andere luchthaven dan Schiphol?

ja, maar zonder jullie service