8.1/10
8.5/10
8.3/10

M.Esman Duchefa Beheer BV

We hebben onlangs een eerste bestelling geplaatst welke conform heel snel werd uitgeleverd.

Service gerichtheid bij problemen is groot.

Website verbeteren, zodat meer inzichtelijk is wat B keuze is of gebruikt.
Het staat nu gewoon in de tekst wat niet echt opvalt. Advies van onze kant is
een rood of gekleurd balkje waar B-Keuze of gebruikt in staat.

Reactie Rotom Nederland BV:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en waardevolle tip over mogelijke verbeteringen van onze website. Wij zullen dit zeker in overweging nemen als we de site weer een keer gaan refreshen.

Bedankt en succes met de zaken.

sprenkels bestratingen bv

Bestellingen worden goed afgehandeld

binnen de tijd die afgesproken is wordt er geleverd

nvt

cafe aad de wolf

Prima, moest iets omgeruild worden, zelf verkeerd besteld, was geen enkel probleem. Super geholpen

Confect Schockaert bvba

Zeer goede ervaring

Zeer sympathieke chauffeur die de paletten bij ons leverde

Grout / will pharma

Goede evaring , snel levering

Zie verbeter tips

nee

Wij kochten een product voor €43,- en er kwam € 50,- verzendkosten bij en als je dan ziet hoe het verpakt is een plaatje van nog geen 1 kg verpakt op een kunststof pallet zelfs de chauffeur moest hier om lachen.

Reactie Rotom Nederland BV:

Beste Jos,

Ik kan me voorstellen dat dit er erg lachwekkend uit kan zien maar als we dit niet zo verpakken en het product komt kapot bij u aan is het probleem groter en kunnen we een nieuw product sturen. Het product is groot, dun en kwetsbaar daarom verpakken wij het goed op een pallet zodat het niet beschadigd. Het verzenden van 1 palletplaats kost helaas 50 euro maar wij doen er alles aan om onze producten veilig en heel bij onze klanten te krijgen want dat vinden wij het belangrijkste.

Bedankt voor uw bestelling, als u de volgende keer meer deksels koopt zijn de transportkosten hetzelfde want we kunnen er veel meer voor 50 euro versturen aangezien de verpakking 1 pallet zal zijn bij middelgrote bestellingen.

Klantenservice 123pallets

GdH Multitasking

communicatie was top

Ik heb voor mijn zoon pallets besteld die hij wil gebruiken voor een bank. de bestelling werd prima afgehandeld. Omdat de bestelde pallets bij het bedrijf nat waren geregend kreeg ik de optie om een...

Geen ervaring. voor het eerst pallets besteld

Bestelling volgens afspraak nagekomen.

Bezorgingskosten eerder aangeven. niet pas als je de bestelling aan het afronden bent.