Geweldig weekend gehad.
Enig minpuntje was het slecht werken van de vaatwasser in huis 462.
Vaatwastablet lost niet of veel te weinig op.
Maar dat was dan ook het enige. Geweldig weekend gehad.
Enig minpuntje was het slecht werken van de vaatwasser in huis 462.
Vaatwastablet lost niet of veel te weinig op.
Maar dat was dan ook het enige.
Groetjes van een tevreden Gast.

Wij zijn heerlijk uitgerust in dit prachtige park met vriendelijk personeel heerlijk huisje fijne sfeer. Dank voor jullie gastvrijheid.

Mooie ligging, veel activiteiten in de omgeving, prettige ruime accomodaties.

- Inventaris van de keuken schiet tekort in 18 persoonshuis: 1 oven/magnetron en vaatwasser is erg weinig in een huis voor 18 personen.
- Schoonmaak keuken onvoldoende. Kleverig en de beneden...
- Schoonmaak keuken onvoldoende. Kleverig en de beneden was er veel mierenoverlast in de hele woning. Achter de vuilnisbakken in de keuken lag nog vuil van de vorige huurders, vol met mieren.
- Het urinoir vol met kalk gaf een smerige indruk en er was op al het sanitair veel stof neergedwarreld. Plinten waren super stoffig in het hele huis.
- Tip: houder voor de douchekraan, zodat in de ligbaden ook gedoucht kan worden!
- Wel positief is: de inrichting; leuke schilderijen, heerlijke bedden, goede stoelen en banken.

Prima park als je geen behoefte hebt aan allerlei extra voorzieningen en wel van de rust wil genieten in deze mooie omgeving. Oud, maar schoon en het huisje is van alle gemakken voorzien

Heel tevreden,we komen zeker weer terug

Voor weekend leuk park

Maurice

Fantastisch park voor een weekend met familie en kinderen! We waren met 13 mensen samen en we hebben een prachtig weekend gehad. Het vloog voorbij! Glow golf was echt een aanrader! Helaas waren de... Fantastisch park voor een weekend met familie en kinderen! We waren met 13 mensen samen en we hebben een prachtig weekend gehad. Het vloog voorbij! Glow golf was echt een aanrader! Helaas waren de pooltafels van slechte kwaliteit en was een tafeltennis tafel stuk. Al met al komen we graag terug

Willem de Vries

We vonden het een prachtig park en zaten in een timber lodge aan de rand, waardoor we een prachtig uitzicht hadden.
Tevens ligt het park centraal in Zuid Limburg om leuke wandelingen en...
Tevens ligt het park centraal in Zuid Limburg om leuke wandelingen en fietstochten te maken, maar ook om steden als Maastricht en Aken te bezoeken.

P. Anthonie-Koper

We hebben genoten van ons huis, perfecte locatie, heerlijk ruim en keurig schoon. Volgen jaar komen we weer voor dezelfde bungalow