Wij verbleven een weekend in een 6 persoons huisje met ons gezin met volwassen kinderen en hond. We hebben allemaal erg genoten op het mooie vakantiepark. Perfecte ligging met mooie wandelpaden en... Wij verbleven een weekend in een 6 persoons huisje met ons gezin met volwassen kinderen en hond. We hebben allemaal erg genoten op het mooie vakantiepark. Perfecte ligging met mooie wandelpaden en vlakbij zee. Praktisch huisje met 3 badkamers en gezellig omheinde tuin met terras. Voor herhaling vatbaar! Het weer heeft daar zeker aan meegeholpen :)

Heel mooi en fijn park. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader. Jammer dat speeltoestel bij het huisje buiten gebruik was.
Huisje was vies bij aankomst meteen...
Huisje was vies bij aankomst meteen gestofzuigd en door de badkamer gepoetst.
Zwembad was mooi en de kinderen hebben genoten. Jammer dat koos na afloop meteen weg moet en niet even de tijd heeft voor fotos. Alleen groeps foto.

Fantastische ligging, heerlijk rustig. Mooi vakantieverblijf. Park oogt nog wat kaal maar dat wisten we door de informatie tijdens het boeken. Als de aanplanting volgroeid is, is het een prachtig... Fantastische ligging, heerlijk rustig. Mooi vakantieverblijf. Park oogt nog wat kaal maar dat wisten we door de informatie tijdens het boeken. Als de aanplanting volgroeid is, is het een prachtig mooi park. Het restaurant is uitstekend!Twee minpuntjes: de hoogte van de combi magnetron, erg gevaarlijk ook met trapje. En het zou prettig zijn om een bezem en stoffer/ blik/dweil te hebben. Zeker met slecht weer is het lastig het verblijf schoon op te leveren. Wij komen zeker nog eens terug!

Het geheel was bijna perfect. de enigste min punten waren de wegen op de camping waren slecht onderhouden, veel kuilen. en de douches waren erg klein en een hinderlijke water knop die iedere keer... Het geheel was bijna perfect. de enigste min punten waren de wegen op de camping waren slecht onderhouden, veel kuilen. en de douches waren erg klein en een hinderlijke water knop die iedere keer moest worden ingedrukt

Susanne van Rixtel

Fantastisch park is erg rust gevend. Geweldige huisjes. Jammer dat er weinig vermaak is voor de kinderen maar boven al in de omgeving genoeg te doen.

Alles goed bevallen behalve de bereikbaarheid van de huisjes met de auto.

De eerste keer bij Roompot park, fijn verblijf gehad met mijn kinderen en kleinkinderen .Mooie inrichting van het huisje en hadden prachtig uitzicht naar de duinen.

Ellen

Alweer genoten van een heerlijk verblijf. De huisjes zijn prima verzorgd. De omgeving is prachtig. Het onderhoud van het park is top. De keuken van het restaurant verdient in onze ogen minstens een... Alweer genoten van een heerlijk verblijf. De huisjes zijn prima verzorgd. De omgeving is prachtig. Het onderhoud van het park is top. De keuken van het restaurant verdient in onze ogen minstens een ster. En de allergrootste troef: de service en de vriendelijkheid van jullie medewerkers. Compliment!

Fantastisch huis, schoon en zeer goed uitgerust. Zwembad prima!
Jammer dat 12+ ruimte niet in gebruik was wegens storing, die blijkbaar niet werd opgelost.
Beloofd rooster voor BBQ kwam...
Fantastisch huis, schoon en zeer goed uitgerust. Zwembad prima!
Beloofd rooster voor BBQ kwam niet, maar het was er ook geen weer voor.