K Roelofs

Heel fijn, lekker rustig, heerlijke veranda.

Langere openingstijden voor zwembad graag

Yolande En Hans van Heesewijk

Een prima camping. Als enige aanvulling; ik miste de wificode in de app en zag een dag na aankomst

het wachtwoord op het infoblad aan de muur van het zwembad

Mooi park, kom er zeker nog eens terug

Wij zouden het fijn gevonden hebben als we verduisterende gordijnen op de slaapkamer hadden gehad, verder was alles helemaal in orde, we hebben genoten en komen graag weer terug!

We komen zeker nog een keer terug, mooie lokatie, ruimte, en rust.

Sjaak van Oosterom

Parkeer plek slecht toegankelijk vooeeen SUV, erg smal

Corinne Markestijn

Na de melding dat er niet gestofzuigd was en wel de stofzuiger midden id kamer stond had ik het attent gevonden als er iets was aangeboden ter compensatie al is het maar een drankje in het... Na de melding dat er niet gestofzuigd was en wel de stofzuiger midden id kamer stond had ik het attent gevonden als er iets was aangeboden ter compensatie al is het maar een drankje in het restaurant. Je betaalt wel ruim 2000 euro per week!

Beste,

Beste,

Het verblijf op het park altijd goed bevallen zowel in het verleden met de ouders als ook alleen. Wat ik deze keer als minpunten zag is de slechte kwaliteit van de matrassen. De matrassen zijn veel te zacht en geven geen steun, gelukkig heb ik van de 6 matrassen 1 stevige kunnen vinden waarop ik geen last van de rug van kreeg. Aan de buitenzijde van de mooie openslaande deuren zit een gat in de wand van huisje 141 waar ik verbleef, de vogels vliegen in en uit om materiaal uit de tussenwand te trekken en te gebruiken voor hun nest. En soms hoor je de gehele avond en nacht een geluid van een beest in deze ruimte. Gaarne dit gat laten maken. En als derde punt lijkt de vloer vuil maar zullen dit gebruik sporen zijn van hakken en anders schoeisel, misschien kan schrobben de vloer nog enigszins toonbaar maken en anders zou ik een andere vloer laten plaatsen. Voor de rest heerlijk genoten van mijn verblijf van een week. Kom zeker weer terug in de toekomst, en als groot pluspunt van de heerlijke omgeving met vele wandel en fietsroutes is ook de mooie prijs voor de huur een zeer sterk punt om juist voor Roompot Lunsbergen te kiezen. Groet Bob Romijn

We hebben weer een heerlijk weekend gehad/gevierd met de kinderen en kleinkinderen.