Prachtige ligging aan de duinrand, mooie duinlodge en strandchalet.

HM Andela

Het was wederom zo ontzettende prachtige onvergetelijke ervaring op het prachtige strandhuisje. Eén van de mooiste vakanties ooit door het strandhuisje op het strand , een levend schilderij als je... Het was wederom zo ontzettende prachtige onvergetelijke ervaring op het prachtige strandhuisje. Eén van de mooiste vakanties ooit door het strandhuisje op het strand , een levend schilderij als je naar buiten kijkt, ,sfeervolle inrichting, veranda en gastvrije eigenaren die met passie en liefde de gasten een mooie beleving willen geven .. dat voel je en dat zie je aan alles .. genoten van elke seconde .. dank daarvoor!..

Goed huis, het park ligt een beetje weggestopt, de wegbewijzering kan beter. De locatie ligt goed voor de winkels en de kusttram.

Ik vind de huurprijs voor een drie dagen e-bike te hoog

M.A. Stapelkamp

Het tropisch zwembad paradijs en de wellness waren niet beschikbaar. De informatie hierover hebben wij niet mogen lezen bij de boeking c.q. reservering. Het terras bij de caravan was spiegelglad... Het tropisch zwembad paradijs en de wellness waren niet beschikbaar. De informatie hierover hebben wij niet mogen lezen bij de boeking c.q. reservering. Het terras bij de caravan was spiegelglad door alg/mos. Hierdoor is mijn vrouw met haar fiets gevallen. Uurtje eerder open is klantvriendelijker. Schuurtje bij de caravan is geen luxe. Onze dure fietsen hebben langdurig in de regen moeten staan.

Eten in restaurant niet vers en erg vet niet lekker en de opmaak erg slordig.staat totaal niet in verhouding met de hoge prijs.
Ook de bediening die geen Nederlands spreekt laat ook te wensen...
Ook de bediening die geen Nederlands spreekt laat ook te wensen over

We hebben een heerlijk weekend gehad. Lekker rustig en van alle gemakken voorzien. De speeltuinen bieden geen uitdaging meer voor kinderen vanaf 8 jaar. Het zijn overwegend peuter toestellen. Met... We hebben een heerlijk weekend gehad. Lekker rustig en van alle gemakken voorzien. De speeltuinen bieden geen uitdaging meer voor kinderen vanaf 8 jaar. Het zijn overwegend peuter toestellen. Met een goede pannakooi en uitdagende speeltoestellen en zwembaden zouden we hier zeker met onze kinderen terugkomen.
Het thermaalbad was heerlijk van temperatuur. Echter is hier dringend onderhoud nodig: raamkozijnen verven, ramen zemen en vieze bruine plekken op de bodem en kant verwijderen. Dit was net zo al 12 jaar geleden toen we er met ons dochtertje van toen een paar maanden gingen zwemmen. Daar zijn we wel van geschrokken.

Mooi kleinschalig park. Leuke binnenspeeltuin. Goed restaurant wel erg druk en moeilijk om te reserveren omdat het veelal vol was.
Huis 10 personen prima!
Jammer dat de buitenspeeltuin...
Huis 10 personen prima!
Jammer dat de buitenspeeltuin nog niet klaar was.
Broodjes in de minishop duur wel lekker vers.

Gat in laken en kussensloop SLIJTAGE
Afvoer verstopt in badkamer
Riool lucht in huis
Keukenkraan is los
Deurklinken slaapkamer toilet badkamer
buitenverlichting moest worden gerepareerd worden
Pannen uit de keuken onbruikbaar i v m pfas alles bekrast

STAAT AL EERDER BESCHREVEN