Anja Ton

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Dorien van de Camp / Bossche Vakschool-ISK

Goed, klantvriendelijk

M Braaksma

Top, snel, accuraat, goed werk inclusief het op de hoogte houden mbt de voortgang.

Enno

Erg tevreden met de snelle bezorging!

Sonja Welter

Top, bestelling binnen paar dagen ontvangen

De Deugdzonde, B&B

Uitstekend materiaal en vlotte levering (met leuke stickers als extraatje!) Klein onderdeeltje werd vergeten, maar nadien even vlot nagestuurd. Chatfunctie op de website werkte goed om dat te... Uitstekend materiaal en vlotte levering (met leuke stickers als extraatje!) Klein onderdeeltje werd vergeten, maar nadien even vlot nagestuurd. Chatfunctie op de website werkte goed om dat te melden, maar er werd niet over gecommuniceerd via de chat.

Electropunt.be

Perfect

Daan Homburg

Zeer behulpzaam en snelle reactie en levering volgens afspraak

Mark Lecleir

Ik had een vraag over een te personaliseren product en ik opende de chat. Tot mijn verbazing werd ik in real-time geholpen en werd er zelfs een winkelmandje voor me gecreëerd, waarvoor ik een link... Ik had een vraag over een te personaliseren product en ik opende de chat. Tot mijn verbazing werd ik in real-time geholpen en werd er zelfs een winkelmandje voor me gecreëerd, waarvoor ik een link kreeg. Nalezen, betalen, klaar. Nadien verliep de communicatie over verzenden, tracking enzovoorts ook heel vlot. Echt aan te bevelen.