Hoe ervaart u het product?

Alfons Heremans

Buerman uit Deurne/Sint-Niklaas Belgie

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Er werd voldoende tijd uitgetrokken om uitleg te geven over de verschillende mogelijkheden voor de plaatsing van de rolluiken. Afgesproken tijdstip van plaatsing werd gerespecteerd. Plaatsing verliep correct en in overleg met de klant.

Welk Roma zonwerings product heeft u aangeschaft?

Opbouw rolluiken met de connexoonapp. De app doet perfect wat er van gevraagd wordt. Ik kan 4 rolluiken bedienen vanop mijn smartphone. Perfect !

De Maesschalck-Goethals

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Vriendelijke ontvangst in de toonzaal met professionele uitleg
Respect plaatsingstermijn

Opbouwrolluiken

Cabollet J.

Gubbels Zonwering Baexem.

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Dhr. Gubbels heeft van tevoren alles keurig gemeten en offerte uitgebracht. Bij levering hebben zij de rolluiken deskundig aangebracht en de stroom binnenshuis netjes afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden over zowel de firma Gubbels als de kwaliteit van de rolluiken.

Rolluiken.

Gary Barclay

BVBA SYS, Pathoekeweg 31 - 8000 Brugge

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Nodige tijd werd genomen om samen mogelijkheden te overlopen. Eenmaal beslist werden de zipscreens vakkundig geplaatst. We zijn zeer tevreden over de geleverde service.

Zipscreens

Co Blokker

Kroezon zonwering te Assen

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Heel goed alles wordt ingemeten op de dag en tijd dat het mij uitkwam. De plaatsing van de screens werd op een deskundige manier gedaan. Alles werd opgeruimd en meegenomen. En achteraf werd nog de nodige service verleend met name het installeren van de app en configureren van de app. Al met al uitstekend.

Zip screens

Kumasol

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

We hebben een goede ervaring met dit bedrijf. De werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd en met veel zorg aangebracht. We zijn voorzien van een goede uitleg bij de geleverde producten.

De Maesschalck

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Zeer correct en klant vriendelijk.

Veldhuis Zonwering

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Goede informatie vooraf, netjes geïnstalleerd.

Screens

Tegelaar

Mijdrechtse Zonwering Specialist

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Wij hebben een hele goeie ervaring met dit bedrijf. Ze waren erg duidelijk, dachten mee en gaven goed advies. De mannen hebben perfect werk afgeleverd en het ziet er erg strak/mooi uit!! Ik zou iedereen aanraden om bij dit bedrijf langs te gaan omdat zei goed met je mee denken en eerlijk advies geven!

J. Haverkamp

TD rolluiken

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

goede uitleg over het produkt. heeft er echt de tijd voorgenomen en was zeer deskundig.

rolluiken