Hoe ervaart u het product?

H.Mulder

Eyelux zonwering Voorschoten

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Zijn zeer blij met ons zonnescherm.
Vriendelijk en een goed advies gegeven.
Monteurs netjes en vriendelijk
Dit is het tweede scherm daar aangeschaft.
Een dikke pluim voor dit bedrijf.

Welk Roma zonwerings product heeft u aangeschaft?

zonnen scherm 5 meter breed 3 m uitval doek 386 met elektromotor en afstand bediening

Erik Goessens

Zonwering.nl (initiatief van Roma Benelux B.V.)

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Via de website www.zonwering.nl heb ik twee zonneschermdoeken besteld. Er zijn twee verbeterpunten waaraan het bedrijf kan werken: (1) communicatie naar de klant toe en (2) interne communicatie. Als klant werd ik namelijk niet op de hoogte gehouden van de voortgang. Na meer dan drie weken wachten heb ik zelf toch maar eens contact opgenomen over de status van de bestelling. Tussentijdse informatie over verwachte levertijden zou zeker helpen ('expectation management'). Daarnaast, voor wat betreft de interne communicatie, was er aan het atelier doorgegeven dat er slechts één doek geproduceerd hoefde te worden terwijl ik er twee besteld had. Na 4 weken kwam er helaas maar één doek aan en heb ik vervolgens weer meer dan drie weken moeten wachten voordat het tweede doek binnenkwam. Alles bij elkaar 2 maanden wachten totdat de bestelling compleet is met gebrekkige communicatie doet mij wel twee keer nadenken of ik nog een keer bij deze webwinkel bestel. Merk op dat de producten op zich wel goed zijn.

Zonneschermdoek van het merk Tibelly

Oudshoorn&van egmond Zonwering

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Zijn niet geheel transparant aan de voorkant over de kwaliteit van het product. Rolluiken Roma zijn na 4 weken all voorzien van slijtagesporen bij de geleiders. Schijnt normaal te zijn.

Rolluiken

Vitrona Naaldwijk

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Uitstekend geholpen en geadviseerd door Ronald van Loon. Goed geluisterd naar de wensen en met de juiste oplossingen gekomen. De installatie was eveneens zeer goed en plezierig

Welk Roma zonwerings product heeft u aangeschaft?

Luxaflex jaloezieën voor de hele woning

AvdM

Bij Hooijmans Zonweringen in Noordwijkerhout.

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Fijne showroom, veel showmodellen, goed en helder advies door dhr. Hooijmans. Installatie volgens afspraak, netjes opgeruimd en geen enkel restpunt.

Welk Roma zonwerings product heeft u aangeschaft?

Wij hebben in totaal 4 rolluiken en 1 zonnescherm aangeschaft.

Rudy Verbrugghen

Simon Stevinstraat 6
3920 LOMMEL
BELGIE

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Rustige, duidelijke en heldere uitleg bij het bezoek in de showroom. Het verschillende keren aanpassen van de offerte vormde geen enkel probleem. Ook bij de opmeting kregen we rustig de tijd om al onze vragen te stellen.
De plaatsing van de 7 rolluiken gebeurde op 1 dag door een ploeg van 3 ervaren en vriendelijke mannen op een correcte en propere manier. Ook hier kregen we een duidelijke uitleg op al onze vragen.
Samengevat : een professioneel bedrijf met een goede klantenservice.

Welk Roma zonwerings product heeft u aangeschaft?

7 voorzetrolluiken Roma XP geextrudeerd met veiligheidspakket SIPA500, elektrisch bediend met draadloze handzender en connexoon modem

Fam. Klep

Aivt bv

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Bijzonder tevreden over advies, uitvoerend personeel en materiaal! Je krijgt echt waar voor je geld!

Grijze elektrische rolluiken (5 stuks) met afstandsbediening

De Korte Zonwering
Gerard Walschapstraat 26
3245 MD Sommelsdijk

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Prettige communicatie, goede advisering en service

Verticale Roma Sunmaster met windvast ZIP systeem

Chris Waem

BUERMAN bvba
St-Niklaas

Beschrijf uw ervaringen van dit bedrijf.

Zeer tevreden over de uitgevoerde werken.
Professioneel en met zorg uitgevoerd.
Mooie afwerking.

Welk Roma zonwerings product heeft u aangeschaft?

3x opzetrolluik Roma pesto rpa.