7.2/10
8.2/10
8.2/10
7.8/10

Brand

Huurde een steiger voor een week

Huurde een steiger voor een week. Bleek dat ze hem netjes op de eerste dag rond 09:00 uur af kwamen leveren. De chauffeur heeft alles netjes uitgeladen en nog even uitleg gegeven over het opzetten... Huurde een steiger voor een week. Bleek dat ze hem netjes op de eerste dag rond 09:00 uur af kwamen leveren. De chauffeur heeft alles netjes uitgeladen en nog even uitleg gegeven over het opzetten van de steiger. Vervolgens aan het einde van de huurperiode gebeld met de vraag hoe laat ze de steiger weer op kwamen halen. De telefonist moet het even na vragen, maar na een half uurtje werd ik netjes teruggebeld met de ophaaltijd. Dit was rond 11:00 uur in de ochtend. Ook dit klopte precies. Al met al een juiste service. De prijs kwaliteits verhouding was ook goed. Top, een volgende keer zou ik zo weer op deze manier een steiger huren.

Joris

Slechts de middag van tevoren gebeld om een steiger te bestellen

Slechts de middag van tevoren gebeld om een steiger te bestellen. Er werd goed meegedacht over de aflevertijd, aangezien ik de steiger de volgende dag al nodig had. Uiteindelijk werd afgesproken dat... Slechts de middag van tevoren gebeld om een steiger te bestellen. Er werd goed meegedacht over de aflevertijd, aangezien ik de steiger de volgende dag al nodig had. Uiteindelijk werd afgesproken dat de steiger tussen 8 en 10 bezorgt zou worden, hier werd keurig aan voldaan.

De steiger (merk altrex) werd geleverd op een bakwagen. De onderdelen waren gemakkelijk te verplaatsen. De chauffeur heeft nog even geholpen bij het in elkaar zetten van de basis, aangezien dat handiger is net twee personen. De vermelde bouwbeschrijving leek er niet bij te zitten, totdat deze op de paal van de steiger bleek te staan.

Ook het ophalen was keurig binnen de afgesproken tijd, al met al een prettige ervaring gehad. Zeker omdat mijn huis nu ook weer keurig in de verf staat natuurlijk :)

Jasper Deman

Snelle professionele service

Snelle professionele service. Steiger was van top kwaliteit voor een schappelijke prijs. Kortom zeer tevreden!

Marc

Goede service, snelle reactie en flexibel bij onverwachts langer huren

Goede service, snelle reactie en flexibel bij onverwachts langer huren.