7.2/10
8.2/10
8.2/10
7.8/10

Voor en tijdens boeken van de order goed, maar tijdens afhandeling zijn een aantal kleine en grote minpunten boven tafel gekomen:
1. Borg van 400 nog niet terug ontvangen!
2. Bij ophalen...
1. Borg van 400 nog niet terug ontvangen!
2. Bij ophalen bleek het door leverancier Boels te ontvangen bedrag nog niet te zijn overgemaakt, daardoor bijna materiaal niet op tijd mee kunnen nemen
3. Alleen een adres maar niet de firma en contactgevens waar steiger kon worden opgehaald werd voor ophalen

Gemak website en flexibiliteit in tijd en locatie van ophalen

1.Verbeteren van afhandeling en controle op financiele transacties; op tijd overboeken van gelden naar levercier en op tijd terug betalen van borg
2. Communiceren van naam en contactgegevens...
2. Communiceren van naam en contactgegevens van het ophaaladres

T. Giling

Zeer slecht.

geen bijzondere positieve punten

Verhuur liep via derde partij, was ik niet van op de hoogte gesteld, derde partij was door rolstijgerverhuur slecht geinformeerd.
Borg werd pas na verschillende keren aandringen terugbetaald,...
Borg werd pas na verschillende keren aandringen terugbetaald, veel te laat.
Amateuristisch bedrijf.

J.T Gaal

's-Middags besteld de volgende morgen voor 8 uur geleverd

's-Middags besteld de volgende morgen voor 8 uur geleverd. Chauffeur heeft netjes uitgelegd hoe ??n en ander opgebouwd dient te worden. Kortom zeer te spreken over Rolsteigerverhuur.net

H. van der Wal

Fijn materiaal, alles goed geregeld

Fijn materiaal, alles goed geregeld.

T DE WERT

De rolsteiger werd vroeg in de ochtend gebracht en

De rolsteiger werd vroeg in de ochtend gebracht en het afhalen verliep ook geheel naar wens. Materiaal was ook prima in orde evenals het telefonisch contact.

P. Rietdijk

Van donderdag op vrijdag leek het mij slimmer een

Snelle levering dus, afhalen ging ook vlekkeloos; goede service. Van donderdag op vrijdag leek het mij slimmer een rolsteiger te gebruiken. Vrijdag rond 15 uur had ik hem om op te bouwen.
Snelle levering dus, afhalen ging ook vlekkeloos; goede service.
Pieter

barbara Schouten

Het brengen en halen is helemaal prima en volgens afspraak verlopen

Het brengen en halen is helemaal prima en volgens afspraak verlopen. Veel dank!

Henk

Perfecte afhandeling , snelle tijdige levering

Perfecte afhandeling , snelle tijdige levering. Kortom aan te bevelen

M de Vos

Prima service

Prima service..keurig op tijd geleverd..
goede steiger en conform de afspraak weer netjes op tijd opgehaald.
Niets op aan te merken.

Hamoedie Al-ibrahim

Snelle service voor een zeer goede prijs

Snelle service voor een zeer goede prijs. Zeer vriendelijke telefonische afhandeling door de klantenservice