Onderhoudsbedrijf Ravenstijn

Goede en snelle service

Vandaag besteld morgen in huis

Raymond Busch

Goed bereikbaar en netjes geleverd

goed bereikbaar, goede prijsstelling , nette levering en ook bereikbaar bij klacht en netjes en snel opgelost

Arie van Klaveren

Snelle levering.

Duidelijke website en goede service.

Erwin Eling

In mei een kamersteiger gekocht. Mooi product en netjes afgeleverd. In augustus ontstonden er problemen met de remmen. Contact op genomen met rolsteiger.net. Binnen 24 uur antwoord gekregen. Ze... In mei een kamersteiger gekocht. Mooi product en netjes afgeleverd. In augustus ontstonden er problemen met de remmen. Contact op genomen met rolsteiger.net. Binnen 24 uur antwoord gekregen. Ze hebben mij zonder problemen een set nieuwe wielen gestuurd! Keurige service.

Snel reageren, keurige oplossing voor een probleem.

goudvis

Gisteren gebeld, vandaag geleverd! steengoed.

korte lijnen, goed bereikbaar en kwaliteit

Robert Lichtenvoort

Vriendelijk en goed advies….

Snelle levering….. Produkt ist heel mooi !

Bert Polak

Prima leverancier

Goede website, snelle levering

Veenema

Goede ervaring, snelle levering.

Mijn adres stond er niet goed op. Waardoor ze het product niet konden bezorgen. Maar na een telefoontje super geholpen en de volgende dag was het product er alsnog.

Ted Bakkum

Kreeg de bevestigingsmail in de SPAMbox en die kon ik niet zien op mijn pc. Daardoor telefonisch contact gezocht, maar die werd niet opgenomen. Voicemail meerdere keren ingesproken. geen reactie. Kreeg de bevestigingsmail in de SPAMbox en die kon ik niet zien op mijn pc. Daardoor telefonisch contact gezocht, maar die werd niet opgenomen. Voicemail meerdere keren ingesproken. geen reactie.
uiteindelijk toch reactie met de mededeling dat de steiger de volgende dag bezorgd wordt. Later kwamen we er achter om op mijn telefoon de SPAMmail te bekijken en daar zaten de mails!!!!!

goede en snelle levering door keurige bezorgdienst

Ton van der Winden

Goede brochure, prima afhandeling