Fam Koger

Top bedrijf, wij hebben eerst proefbestelling geplaatst en inmiddels onze nieuwe woning in Almere helemaal ingericht met Solano jaloezieen, horren, gordijnen op slaapkamers. Zonnescherm wordt nog... Top bedrijf, wij hebben eerst proefbestelling geplaatst en inmiddels onze nieuwe woning in Almere helemaal ingericht met Solano jaloezieen, horren, gordijnen op slaapkamers. Zonnescherm wordt nog besteld. Bedankt voor de perfecte installatie, we zijn heel blij met het eindresultaat. Met groet van familie Koger.

Goed product, snelle levering

Bestelling hor en velux zonwering. Zonwering netjes geleverd, verpakking van de hor was niet heel beschermend en zat alleen in een laagje plastic, is bij ons goed gegaan, maar wel een risico bij... Bestelling hor en velux zonwering. Zonwering netjes geleverd, verpakking van de hor was niet heel beschermend en zat alleen in een laagje plastic, is bij ons goed gegaan, maar wel een risico bij levering.

Maartje Hendrikse

Prima service en prima kwaliteit

N.A.Faase

Rolgordijn Via internet op maat besteld

Mijn buurvrouw in het kantoren pand heeft het geregeld. alleen via de telefoon contact gehad

Goede service, mooie producten

Super goede klantenservice en super aardige mannen die het op komen meten!

Familie Pomper

Nieuwe jaloezie besteld.