Jan

Uitstekende service

Jos van Hooft

Zonnescherm en plissees besteld voor onze nieuwe woning. We hebben gebruik gemaakt van de meetservice en ook laten monteren. Alle lof voor zowel de inmeter als de monteurs die later kwamen en erg... Zonnescherm en plissees besteld voor onze nieuwe woning. We hebben gebruik gemaakt van de meetservice en ook laten monteren. Alle lof voor zowel de inmeter als de monteurs die later kwamen en erg vriendelijk en vakmannen. Na montage hebben we nog horren laten inmeten en daarbij goed advies gekregen.

Jojanneke

Goede ervaring, rolgordijnen zijn van goede kwaliteit, compleet met schroeven geleverd

Houweling

Goed, alleen zeer lange levertijden. Besteld begin april maar door levering problemen fabriek plaatsing pas eind juli in plaats van eind mei zoals afgesproken. De screens op zon energie verder... Goed, alleen zeer lange levertijden. Besteld begin april maar door levering problemen fabriek plaatsing pas eind juli in plaats van eind mei zoals afgesproken. De screens op zon energie verder keurig geleverd en perfect geplaatst door de monteurs.

Dommerholt

Slecht ingemeten daardoor lange tijd voordat het gemonteerd was

Mark

Levering iets langer dan verwacht.

R. Smeding

Prima, heldere site, duidelijke handleidingen bij zelfmontage, zorgvuldig verpakt aangeleverd, uitstekende kwaliteit
enigste punt voor verbetering: betere communicatie als levertijd langer...
enigste punt voor verbetering: betere communicatie als levertijd langer wordt, nu 3x standaard mail gehad, bij 4e keer na telefonisch contact uitleg van de echte reden (had ik alle begrip voor)

J de Jong

Slecht, waardeloze service