H. de Jongh

Goede ervaring, goede afspraken kunnen maken met monteur voor inmeten en bevestigen

Geertsma

Prima adres waar we inmiddels al meerdere producten bij hebben gekocht vanwege prijskwaliteit, korte lijntjes en prettig ontvangst in showroom én afspraak is afspraak.

Dick

Voorheen 4 screens besteld naar volle tevredenheid nu bij de 5e screen een minder tevreden ervaring. Dit jaar zijn ze een ander type motor gaan monteren(bi-directoneel). Mijn huidige... Voorheen 4 screens besteld naar volle tevredenheid nu bij de 5e screen een minder tevreden ervaring. Dit jaar zijn ze een ander type motor gaan monteren(bi-directoneel). Mijn huidige afstandsbediening is daar niet geschikt voor. Dit had duidelijk op site gecommuniceerd moeten worden , helaas

Prive

Goed bedrijf met kennis

Bert Gerritsen

Accuraat, duidelijke website, snelle reactie op e-mails.

Dijkstra

Goede service, snelle reactie per mail

A. Schilthuizen

Zeer goed geholpen met inmeten en monteren.

Anytyme De Oude Halt

Van rolgordijn t/m overkapping en elektrische rolluiken

L

In eerste instantie goed, maar werd discriminerend

Reactie Rolluikentotaalshop.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met Solano Wonen. Ik heb dit situatie nagevraagd en ik heb begrepen dat het ging om een misverstand i.v.m. de bestelmaat van een... Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met Solano Wonen. Ik heb dit situatie nagevraagd en ik heb begrepen dat het ging om een misverstand i.v.m. de bestelmaat van een hor. Mocht u nog vragen hebben wil ik u verzoeken een mail te sturen naar info@solanowonen.nl

Koehoorn

Zeer tevreden!