h.Jilderts

Deze keer wat traag, de rolgordijnen hebben een maand in het magazijn gelegen, na een mail kwam er schot in de zaak.
Vorige keren ging het vlotter, kan gebeuren, maar kan ook beter...

Hans

Door de drukte wat later geleverd als dat de site belooft.

Jaap van Dalen

Niets aan toe te voegen, prima bedrijf, zeer behulpzaam en alert

N.v.t.

Familie van Erp

Heel tevreden. Hebben via de website besteld. Dat ging heel gemakkelijk en was duidelijk. Hadden nog een vraag en ook telefonisch werden we heel vriendelijk geholpen. De levering ging ook heel goed.... Heel tevreden. Hebben via de website besteld. Dat ging heel gemakkelijk en was duidelijk. Hadden nog een vraag en ook telefonisch werden we heel vriendelijk geholpen. De levering ging ook heel goed. Via mail bericht van leverdatum en tijd. Was zelfs eerder dan we verwacht hadden. Hele vriendelijke chauffeur. Product is precies zoals we gehoopt hadden. Dus alles zeer naar tevredenheid gegaan. Zeker een aanrader!!!

Kooistra

Handig dat er showroom is en correcte service nadat 2 screen motoren kapot waren gegaan. Spanning van doek van 1 knikarm schermen is helaas niet naar tevredenheid

Sander van Kan

Mooie kwaliteit en al meerdere keren orders geplaatst op het gebied van zonwering!

Steven

Top bedrijf, goede betaalbare horren!

solano wonwn

Vriendelijk,goed

F.Ham

Ik vind het ongelofelijk hoe snel op alles is gereageerd en hoe snel en goed alles is gerealiseerd.