Elek Brouwer

Alle rolgordijnen en zonwering bij Solano gekocht.
Niet alle produkten waren goed.
O.a. een rolluik, en twee rolgordijnen die begonnen te rafelen.
Maar de rolgordijnen zijn opgehaald...
Alle rolgordijnen en zonwering bij Solano gekocht.
Niet alle produkten waren goed.
O.a. een rolluik, en twee rolgordijnen die begonnen te rafelen.
Maar de rolgordijnen zijn opgehaald en gemaakt.
Het rolluik is nog in behandeling.

Solano wonen

Goede hulp, vriendelijk personeel.

S Ellerbeck

Snelle en vakkundige levering. Het product was precies zoals beschreven en hangt erg mooi.

Roland van Der Vlugt

Goed, snelle levering

Roeland

Snelle en correcte levering

W.H.J.te Slaa

Zeer vriendelijke medewerkers, zeer goede adviezen, uitstekende monteurs.

G. Boereboom

We zijn erg tevreden over de duette shades die we met 25% korting hebben besteld. Vanmorgen binnen gekregen en het is echt een super mooi en strak product. Levering ging ook vlot vonden wij.

Britta Pastoor

Ik ben niet tevreden.
Ten eerste duurde het veel langer dan dat gepland was.
Ik ben niet tevreden.
Ten eerste duurde het veel langer dan dat gepland was.
Ten tweede kwam de bestelling niet in goede orde aan: We hebben twee rolgordijnen besteld en er scheelde dit aan:
- de koordjes van beide rolgordijnen zijn te kort;
- het koordje van een van de rolgordijnen is aan de verkeerde kant bevestigd;
- de kleur van een van de rolgordijnen is verkeerd.
Omdat we zo lang moesten wachten, de kinderen al weken zonder gordijnen moesten slapen en mijn dochter de verkeerde kleur niet storend vond, hebben we geen actie ondernomen.
Ik ben benieuwd of ik nog wat van u hoor na deze klacht.

Reactie Rolluikentotaalshop.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik heb hierover inmiddels telefonisch contact met u gehad en de klachten voor u opgelost. Fijn dat u aangaf nu tevreden te zijn met de geboden oplossing. Nog... Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik heb hierover inmiddels telefonisch contact met u gehad en de klachten voor u opgelost. Fijn dat u aangaf nu tevreden te zijn met de geboden oplossing. Nog veel plezier met uw rolgordijnen.