Robert Hendriks

Zeer goed. Montage uitstekend.

Sermon Gunther

Super goed verlopen

Th. verheggen

Zeer correct snel en professioneel

Jesse Bijl

Goede telefonische klantenservice, goede prijzen, goede afspraken, keurige levering en montage.
Enige minpunt was onduidelijke, niet geldende korting zoals deze wel online leek te bestaan (alleen voor 'zelfinstallatie').

Luke

Snel en kwaliteit

van der Ploeg

Eerst goed. Nu niet geweldig. Verzenden van alleen twee eindkappen duurt veel te lang.

Reactie Rolluikentotaalshop.nl:

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het is begrijpelijk dat u de nieuwe kappen z.s.m. zou willen ontvangen. Wij zijn echter afhankelijk van de levertijden van onze toeleveranciers omdat wij... Bedankt voor het schrijven van uw review. Het is begrijpelijk dat u de nieuwe kappen z.s.m. zou willen ontvangen. Wij zijn echter afhankelijk van de levertijden van onze toeleveranciers omdat wij dit soort onderdelen niet op voorraad hebben. Zodra wij de kappen hebben ontvangen sturen wij ze direct door zodat u het vaak de volgende werkdag binnen heeft.

De Rooij

Prima site, goede service, tot in de woonkamer geleverd en ook achteraf nog behulpzaam via de mail

bavw

Heel goed, even een communicatiestoornis over levertijd maar verder alles keurig geregeld

Jos

Goede service. Opmeten en monteren binnen redelijke termijnen.