Erik Kubbe

Prima uitstraling goed geholpen

Wetsus

Goede duidelijke communicatie en afhandeling.

Correct personeel in de showroom en monteurs
Duidelijke uitleg van de mogelijkheden van het gekochte product

René

Gewoon correct alles werkt perfect

Steve Jacob

Zeer correct, duidelijke website, gemakkelijk, zeer punctuele interacties, levering op tijd, prima verpakt en kwalitatieve producten

Plan B Managers bv

Mijn grootste dissatisfier is het niet kunnen nakomen van beloften en onduidelijkheden qua levertijden. 1) beloof niet wat je niet kunt waarmaken 2) leuter niet om het goed te praten 3) informeer... Mijn grootste dissatisfier is het niet kunnen nakomen van beloften en onduidelijkheden qua levertijden. 1) beloof niet wat je niet kunt waarmaken 2) leuter niet om het goed te praten 3) informeer wijzigingen pro-actief zodat klanten niet in het ongewisse blijven.
Verder hoop ik op de juiste prijs/kwaliteit omdat ik door de erg vertraagde levering niet ter plekke ben om het te controleren en de levering na het seizoen is waardoor er nog niet geinstalleerd is.

Reactie Rolluikentotaalshop.nl:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Ons streven is om wijzigingen in levertijden meteen op de website te vermelden. Ook informeren wij onze klanten binnen 2... Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Ons streven is om wijzigingen in levertijden meteen op de website te vermelden. Ook informeren wij onze klanten binnen 2 werkdagen na bestelling over de verwachte leverdatum. In uw geval is het zonnescherm 1 week later geleverd dan de verwachte leverdatum. We hebben u hierover wel geïnformeerd, maar uiteraard is langer wachten niet leuk. Excuses voor het ongemak!

J. Z.

Ik heb een screen horren en een hordeur gekocht bij Solano. Prachtige kwaliteit, goed informerende medewerkers, atente monteurs.

Melters

Zeer positief.