Prins

In 2021 3 screens gekocht en zelf opgehangen. Mooi en verzorgd materiaal en goed werkend. Recent in Okt 2022 een vierde screen gekocht en reeds ontvangen en binnenkort weer zelf ophangen.

Marike Postma

Snelle en professionele service

Ed Meij

Positief, voordelige rolgordijnen voor keylite

Walter Biesaart

Helaas is er bij het aanbieden van de offerte vergeten dat er geen onderdorpel aanwezig is, dit terwijl er wel iemand ter plaatse is geweest voor inmeten. We hopen dat dit snel opgelost gaat worden... Helaas is er bij het aanbieden van de offerte vergeten dat er geen onderdorpel aanwezig is, dit terwijl er wel iemand ter plaatse is geweest voor inmeten. We hopen dat dit snel opgelost gaat worden en geen extra kosten met zich meebrengt. Tevens is van één rolluik een lamel beschadigd waardoor het rolluik nu niet te gebruiken is, ook hiervan hopen we dat dit snel opgelost gaat worden.

Theo

Goede website. Duidelijk en uitgebreid. Correcte maatvoering. Snelle en correcte levering.

Levy

Via de buren doorverwezen naar Solano. Zeker een goede keus geweest. Van begin tot eind goed geholpen en op de hoogte gehouden. Erg blij met de binnen- en buitenzonwering.

D. Koning

Screens op maat laten maken. Mooie degelijke Screens