Marthe

Mooie dubbele plisségordijnen kunnen aanschaffen. De staaltjes had ik snel binnen. Op die manier een mooie kleur kunnen kiezen, veel goedkoper dan in een showroom waar ik bij mij in de buurt was... Mooie dubbele plisségordijnen kunnen aanschaffen. De staaltjes had ik snel binnen. Op die manier een mooie kleur kunnen kiezen, veel goedkoper dan in een showroom waar ik bij mij in de buurt was geweest. De levering was volgens schema, en de gordijnen zijn prachtig. Ik ben tevreden!

Henk Boon

prima

zeer goed verpakt geleverd op de afgesproken tijd

Will van der wal

Super,netjes,komen afspraken na

Ferdinand van Loon

Positieve ervaring!

G. van der Heijden

Goede prijs en daarom kleurstaaltjes opgevraagd. Mooie grote stalen waardoor wij een goede keuze konden maken. Levering ging prima. Geen minpunten

Schinkel

Zeer professioneel.

AO

Goed, maar kan beter. Wij hebben twee plissé gordijnen aangeschaft, voorzien van elektrische bediening. Helaas kom ik na aanschaf erachter dat de standaard elektrische bediening wel erg beperkt is... Goed, maar kan beter. Wij hebben twee plissé gordijnen aangeschaft, voorzien van elektrische bediening. Helaas kom ik na aanschaf erachter dat de standaard elektrische bediening wel erg beperkt is en er veel meer mogelijkheden zijn. Die mogelijkheden zijn niet met ons besproken tijdens de aanschaf. Als ik deze nu wil aanschaffen, zijn daar weer forse kosten aan verbonden. Verder kwam 5 dagen na installatie een flinke aanbieding op de gewenste meer uitgebreide elektrische bediening, maar hier mochten we geen gebruik meer van maken (want "regels"). Al hadden ze een kleine korting gegeven/ een gebaar gemaakt maar dat is blijkbaar teveel moeite. Hier niet meer naar toe.

Houda

Prima, van bestelling tot levering. Gewoon zoals het hoort.

Sebo Pranger

Goed geholpen bij de keus van mijn horren en gordijnen. Alles hangt inmiddels, zijn er ontzettend blij mee.