Erik

Goede communicatie

Simone Plaatsman

Snelle levering en zeker goede kwaliteit rolgordijnen & Houtlook Jaloezieën

Kamphuis

Kwaliteit voor een scherpe prijs en vlotte levering

Goede communicatie, heldere website, lange levertijd (maar geen probleem voor ons), exacte levering op afgesproken dag.
Rolgordijn nog niet opgehangen, dus u bent wat vroeg met het vragne van...
Rolgordijn nog niet opgehangen, dus u bent wat vroeg met het vragne van terugkoppeling.

S. vd Lake

Ik raad Solano Wonen zeer aan. De ervaringen vanaf het moment van bestellen tot het laten monteren hebben wij als zeer prettig ervaren.
Klantenservice, inmeetservice en montage waren top!

Bieden geen gepaste oplossing voor een probleem met mijn rolluik.

Heel tevreden met onze nieuwe screens en gordijnen. Goede service, prima contact en we kwamen hier veel goedkoper uit.

Rolgordijn is mooi afgewerkt

Nel van der Werf

Topbedrijf. Nadat we eerst kleurstaaltjes hebben aangevraagd, en die ook al meteen de volgende dag ontvingen, hebben we een meetafspraak gemaakt. André is langs geweest en heeft ons zeer goed... Topbedrijf. Nadat we eerst kleurstaaltjes hebben aangevraagd, en die ook al meteen de volgende dag ontvingen, hebben we een meetafspraak gemaakt. André is langs geweest en heeft ons zeer goed geholpen en van het juiste advies voorzien. Daarna offerte ontvangen en gevraagd of wij door onze aanstaande verhuizing alles snel kon worden geleverd en gemonteerd. inmiddels hangt alles naar volle tevredenheid. We kunnen dit bedrijf echt aanbevelen. Van het eerste contact tot aan de montage, helemaal top.