Redgi

Voor de bestelling zijn wij telefonisch goed geadviseerd over de juiste manier van (zelf)meten. Onze nieuwe Verano Knikarmscherm Java is vakkundig en snel gemonteerd door 2 zeer vriendelijke... Voor de bestelling zijn wij telefonisch goed geadviseerd over de juiste manier van (zelf)meten. Onze nieuwe Verano Knikarmscherm Java is vakkundig en snel gemonteerd door 2 zeer vriendelijke medewerkers. Na de eerste hittegolf van het jaar, zijn wij ontzettend positief verrast over het effect van de zonwering op de temperatuur in de woonkamer. Naast schaduw op onze terras, zorgt het doek voor een aanzienlijk lagere temperatuur binnen, doordat de zon niet de hele dag op de buitenmuren meer schijnt. Ook is de temperatuur onder het knikarmscherm merkbaar lager dan onder de parasol die wij in het verlengde van de knikarm gebruiken. Het doek houdt voelbaar meer hitte tegen. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Abdullah Abu Zahra

Teleurgesteld, jullie komen jullie afspraken niet na. staat op jullie website dat de levering is circa 14 dagen en mijn bestelling wordt na 5 weken geleverd.wat een service

Roy

Rolluiken ingemeten op locatie. De producten werden geleverd, maar het waren de verkeerde profielen. Ik had twee man geregeld om ze op te hangen, toch maar besloten om de profielen te vermaken en de... Rolluiken ingemeten op locatie. De producten werden geleverd, maar het waren de verkeerde profielen. Ik had twee man geregeld om ze op te hangen, toch maar besloten om de profielen te vermaken en de rolluiken de plaatsen, anders moest ik de twee mannen naar huis stureb. Een bak was beschadigd zat een flinke deuk in(kan gebeuren met transport), direct gemeld. Zes dagen later nog geen bericht wanneer er een nieuwe geleverd wordt.

Rina van Der Linden

Hor past niet

Pieter van Der Tang

Else van Der Velde

Ben correct geholpen en op tijd ingelicht met inmeten en het plaatsen van mijn plicehordeur. Er werd goed rekening gehouden met het corona beleid.

H de Visser

Mijn ervaring met Solano is in één woord “ goed”

Goede en vlotte communicatie

Ellen Plevier

Heel goed

Rietbroek

Helaas hebben wij een minder goede ervaring met onze online bestelling bij Solano wonen. Voordat we een bestelling deden (een rolgordijn in cassette met zijgeleiders) hebben wij telefonisch contact... Helaas hebben wij een minder goede ervaring met onze online bestelling bij Solano wonen. Voordat we een bestelling deden (een rolgordijn in cassette met zijgeleiders) hebben wij telefonisch contact gehad met Solano wonen over de bevestiging van de zijgeleiders en of deze in onze situatie zouden passen. Ons werd toen aangegeven dat het mogelijk zou zijn om deze met tape te bevestigen. Het enige wat we moesten doen was, nadat we de bestelling hadden gedaan, een mail met ordernummer naar de klantenservice sturen en dan zou ervoor gezorgd worden dat de zijgeleiders met tape bezorgd zouden worden. Zo gezegd zo gedaan. Tot onze verbazing kregen we nadat we besteld hadden een mail waarin werd aangegeven dat bevestiging met tape niet leverbaar was maar dat we de zijgeleiders konden bevestigen met schroeven. Ondanks dat dit niet onze voorkeur had hebben we de bestelling toch laten staan.
Een aantal dagen voor levering kregen we een mail met datum van levering en tijdvak. Ook werd in deze mail aangegeven dat we 1 dag voor levering nog een SMS zouden ontvangen over het precieze tijdvak. Deze SMS hebben we niet ontvangen terwijl we het juiste telefoonnummer bekend was. Op de dag van levering gebeld of het zeker was dat de levering die dag tussen 8.00-12.00 zou zijn. De medewerkster keek in het systeem en gaf aan dat ze dacht dat het wel het geval zou zijn maar dat ze het na zou vragen en dat zou terugkoppelen aan ons. Om 12.30 geen bericht van Solano wonen gehad en geen levering van het rolgordijn.
Wederom contact gehad. Collega probeerde het probleem op te lossen. Uiteindelijk werd het rolgordijn rond 13.30 bezorgd.
Dit is echter nog niet het einde van dit verhaal.
Want bij plaatsen van het rolgordijn blijkt deze niet te passen. We hebben foto's gemaakt en een mail gestuurd met deze foto's met de vraag wat we wellicht niet goed doen. Deze mail hebben we nu een dag of 5 geleden gestuurd en tot op heden geen enkele reactie van Solano wonen gehad. Kortom veel gedoe om iets simpels als een rolgordijn.
We weten in ieder geval wel dat we hier nooit weer wat gaan bestellen.

Kim Klijn

Jammer dat de voorlichting achteraf niet helemaal juist bleek te zijn