Steve Jacob

Zeer positief! Goede webshop, goede en tijdige communicatie, vlotte en kwalitatieve levering.

Solano wonen

Prima voorlichting en snelle levering ,montage afspraak werd op de afgesproken dag afgezegd ivm uitlopen werkzaamheden bij de voorgaande klus ,jammer van het vrijhouden van deze dag door ons.... Prima voorlichting en snelle levering ,montage afspraak werd op de afgesproken dag afgezegd ivm uitlopen werkzaamheden bij de voorgaande klus ,jammer van het vrijhouden van deze dag door ons. gelukkig is het de volgende dag wel gelukt , tot volle tevredenheid over de monteurs en geleverde werkzaamheden.

Pauw

Alles klopte!!! Geweldig

Fam. Boone

Prijs was goed, service nog beter. Screens bestelt en voor binnen luxaflex en rolgordijnen. We hebben alles laten inmeten door Solano en de montage is goed gegaan en jongens waren vriendelijk en... Prijs was goed, service nog beter. Screens bestelt en voor binnen luxaflex en rolgordijnen. We hebben alles laten inmeten door Solano en de montage is goed gegaan en jongens waren vriendelijk en werkten netjes.

M.Velthuijs

Goede website, duidelijke uitleg, uitstekende levering en handleiding

Henk Janssen

Eerder geleverd dan vooraf aangegeven. Netjes verpakt en duidelijke handleiding via internet.

Matthiessen

Door Solano Wonen een zonnescherm laten plaatsen. Zeer tevreden met het resultaat!

Rus

Zeer net bedrijf, hadden voor ons het juiste product, professioneel, vlotte en goede bezorging

J jordaans

Duidelijke website.
Bestellen gaat gemakkelijk, maar je moet wel heel inmeten.
Telefonisch wordt je correct te woord gestaan en met je mee gedacht
Bestelling op tijd uitgeleverd en...
Duidelijke website.
Bestellen gaat gemakkelijk, maar je moet wel heel inmeten.
Telefonisch wordt je correct te woord gestaan en met je mee gedacht
Bestelling op tijd uitgeleverd en alles paste precies.
Wij zijn erg in ons nopjes met datgene wat wij besteld hebben.
Goede kwaliteit.

Stephanie Grisèl