Put

Bestellen goed, levering goed, ---> aftersales slecht!

Reactie Rolluikentotaalshop.nl:

Bedankt voor uw review. Ik zie dat de afdekdopjes ontbraken bij uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Het gebeurt niet vaak, maar komt helaas wel eens voor. Wij moeten deze onderdelen apart... Bedankt voor uw review. Ik zie dat de afdekdopjes ontbraken bij uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Het gebeurt niet vaak, maar komt helaas wel eens voor. Wij moeten deze onderdelen apart bestellen, omdat wij niet alle losse onderdelen op voorraad hebben. Ik zie wij ze gisteren hebben ontvangen en gelijk hebben doorgestuurd naar uw adres. Ik verwacht dat u ze uiterlijk volgende week ontvangt.

Joke van Beveren

Snel en vakkundig geholpen met verduisterende rolgordijnen en horren voor de dakramen.

WorkForce / Roel

De klantenservice krijgt van mij een dikke 10 want ondanks de door mijzelf per ongeluk verwisselde breedte/hoogte maten (stomstomstom) deden ze niet moeilijk en werd mijn blunder op snelle en zeer... De klantenservice krijgt van mij een dikke 10 want ondanks de door mijzelf per ongeluk verwisselde breedte/hoogte maten (stomstomstom) deden ze niet moeilijk en werd mijn blunder op snelle en zeer klantvriendelijke wijze opgelost! Hulde!

A. Bijland

Overzichtelijk, duidelijke afspraken, snelle levering.

Martijn de Kievit

Heldere uitleg op de website over zelf opmeten hor, goed terugkoppeling over verwachtte levertijd en bereikbare klantenservice voor vragen.

Veldhuizen

Goed advies, goede after-sales