Alain

Snelle levering van correct product voor vervanging van een item dat nochtans reeds lang in gebruik was.

Michel

Jullie bieden arreteernokjes aan per 50 stuks leveren er 48 en zetten op de pakbon dat er 2 nageleverd worden .... VREEMD ...je kunt ze alleen per 50 bestellen en die 2 moet ik nog zien dat ik deze... Jullie bieden arreteernokjes aan per 50 stuks leveren er 48 en zetten op de pakbon dat er 2 nageleverd worden .... VREEMD ...je kunt ze alleen per 50 bestellen en die 2 moet ik nog zien dat ik deze ooit ga krijgen

Reactie Rolluikentekoop:

Volgens mij hebt u zelfs 4 stuks i.p.v. de missende 2 stuks nageleverd gekregen, maar daar hebben wij helaas geen reactie meer van u op gehad, dat vindt ik erg jammer.

Fatima

2de bestelling bij jullie, helemaal tevreden met het product en levering!

Klant

Duidelijke info, snel geleverd

A.F.C.

Goede prijs en betrouwbare levering. Dit is niet mijn eerste bestelling, ook onze buren hebben hier gekocht.

marcel

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Ismail

De onderdeel wass perfect en van goede kwaliteit en was mkelijk te plaatsen met goede instrukties

Jan

Prima afspraken en zelf eerder geleverd.

H.E

Heel erg behulpzaam ook kort erna levering bezorgt er was een kap beschadig . Meteen een nieuwe gestuurd zonder extra kosten super bedrijf complex waardig Het Kerkrade h.haas

Hennie

Zeer goede service