Johan Bierings

Prima bedrijf 👍

Goede informatie en behulpzaam

S van Lierop

Goed, vriendelijk

Duidelijk hoe je de maten op moet meten. De levertijd had ik even niet goed begrepen maar dat kwam ook omdat er de bouwvak tussen zat.

Nou als dit veld verplicht is. Dan is de tip, kijk naar CoolBlue zijn website. Die van jullie komt aardig in de richting maar het kan natuurlijk geperfectioneerd worden.

Jan Kaspers

Erg klantgericht, vriendelijk en meedenkend.

Snelle beslissingen iom de klant.

Freddy van Boles

Bestelling van 2 rolluiken op zonne-energie. Goed materiaal.

Snellere levering dan voorzien. Heel volledig tot zelf de silicoontube.
Heel goede communicatie

Mischien enkel aan de klant de maten laten geven van het raam en die nadien door jullie gecorrigeerd worden met de behuizing en de geleiders. Maar de communicatie mbt was ok

Mike K.

5 sterren is niet genoeg

Duidelijke informatie, makkelijk te bestellen

Het was erg lastig om verbeterpunten te vinden, zo tevreden was ik over de gehele bestelling. Aangezien dat deze veld verplicht is - indien er gekozen is voor de afstandbediening, zou het fijn zijn... Het was erg lastig om verbeterpunten te vinden, zo tevreden was ik over de gehele bestelling. Aangezien dat deze veld verplicht is - indien er gekozen is voor de afstandbediening, zou het fijn zijn als de afstandbediening al gekoppeld met de rolluik is (voorgeprogrammeerd) - het bespaard beetje dansen op het vensterbank om de rolluik kast te openen. Van de andere kant - als ik het wist dat deze niet gekoppeld is, zou ik het al koppelen met de rolluik op de grond, voor de montage.

Ilya Dekker

Ik vond de ervaring prima.

Makkelijk om te bestellen...kost geen moeite.

Guest

Goeden telefonische klanten service

Jan Gubbels

Product is prima. Snelle levering. Zeer slechte bezorging door My Parcel.nl

Snelle reactie.

Niet meer verzenden met My Parcel.nl Het pakket zou (volgens de e-mail) dinsdag 27/10 bezorgd worden maar stond zaterdagavond 24/10 voor de voordeur toen wij thuis kwamen. Wij waren de hele dag en... Niet meer verzenden met My Parcel.nl Het pakket zou (volgens de e-mail) dinsdag 27/10 bezorgd worden maar stond zaterdagavond 24/10 voor de voordeur toen wij thuis kwamen. Wij waren de hele dag en avond niet thuis. Onze voordeur is direct gelegen aan de straat weg waar vele voetgangers langskomen. Een pakket, ter waarde van €104,- zo afleveren kan bij mij niet.

Reactie RolluikDirect.nl:

Ik kan deze reactie niet rijmen met wat ik terug kan vinden in de orderhistorie en tracking informatie. Als wij verzenden op vrijdag wordt het standaard op zaterdag afgeleverd door postNL. Ik ben... Ik kan deze reactie niet rijmen met wat ik terug kan vinden in de orderhistorie en tracking informatie. Als wij verzenden op vrijdag wordt het standaard op zaterdag afgeleverd door postNL. Ik ben wel blij dat het goed door u is ontvangen ondanks wat u schrijft.