Maartje Brink Koppenol

goed verpakt

T. Koster

Onvoldoende

Men neemt de telefoon aan maar belt niet terug volgens afspraak.

Kees

Zet goede ervaring

Snelle levering en goed product

Ben Jansen

en snel geleverd

Marijke Van limbergen

Heel te vrede snelle levering stond dag na dien had al in huis

Snel levering

Leo Distelbrink

In eerste instantie een goed bedrijf, tot dat je van de service gebruik wil maken. Wij hadden wat onderdelen nodig omdat het wiel van mijn moeders rollator er af was gelopen, maar geen contact met... In eerste instantie een goed bedrijf, tot dat je van de service gebruik wil maken. Wij hadden wat onderdelen nodig omdat het wiel van mijn moeders rollator er af was gelopen, maar geen contact met de rollatorshop te krijgen, wel een doorschakelservice, maar ben na ongeveer 30 tot 40 telefoontjes 1x teruggebeld, echt heel slecht, de onderdelen zouden ze meteen op sturen, maar er kwam niets. Geprobeerd weer in contact te komen, maar weer hetzelfde, je word gewoon niet teruggebeld, en mijn moeder heeft de rollator echt nodig, ze is 93 jaar. Dit is echt een heel slecht bedrijf als je service nodig hebt, ik heb op voorhand een nieuwe rollator besteld en had deze met twee dagen in huis. Maar alsnog wil ik de onderdelen hebben, zodat ze de rollator ook nog op de 1e verdieping kan gebruiken.
Wordt vervolgd..........., ben inmiddels een maand bezig om wat onderdelen te krijgen.

Als je een nieuwe rollator besteld, dan heb je het zo in huis. Maar service kennen ze niet bij de rollatorshop.

hans vervoorn

Prettig

Duidelijke webshop

J.H. Seuntjens

Snelle en correcte levering

J.T, Ubbink

Slecht. Ik had een rollator plus een stok besteld. De rollator is vrijdag bezorgd maar de stok niet. Daarover direct en maandag gebeld en ik zou horen maar weet nog niets. Retourneren is duur: 15... Slecht. Ik had een rollator plus een stok besteld. De rollator is vrijdag bezorgd maar de stok niet. Daarover direct en maandag gebeld en ik zou horen maar weet nog niets. Retourneren is duur: 15 euro. De prijsis wel erg laag.

Prijs

bert kamps