Nick BOELEN

Top, correct, snelle service, aanbevelen aan andere

prijs kwaliteit is top

Antje Griffioen

Positief

T.J. Diemeer

Duidelijk en goed advies

Veel keuze in de showroom

yvonne van Noortwijk

Onze bestelde en betaalde rollator bleek niet leverbaar. Hierdoor was er geen pakketdienst en track en tracé ingeschakeld. Ik kreeg de indruk dat ik iets betaald had waar ik vervolgens niets meer... Onze bestelde en betaalde rollator bleek niet leverbaar. Hierdoor was er geen pakketdienst en track en tracé ingeschakeld. Ik kreeg de indruk dat ik iets betaald had waar ik vervolgens niets meer van hoorde. Telefonisch contact blijkt alleen een luisterend oor op te leveren en geen daadkrachtig antwoord. Via een mail kreeg ik een beter antwoord. (laat de telefonist dit als goed alternatief aanbieden i.p.v. de belofte iets door te geven en jullie te laten terugbellen.
Uiteindelijk heb ik een ander model gekozen en dit is goed afgeleverd en mijn moeder heeft er nu veel plezier van. Is er een systeem te bedenken dat het ook bij jullie opvalt dat een bestelling niet leverbaar is en dat er dan vanuit jullie contact wordt gezocht. Ik zou dit als klantvriendelijker ervaren dan dat ik er zo achteraan moet bellen/mailen.

Uiteindelijk wordt het opgelost. Ik twijfelde of ik dit aan jullie zou laten weten. Maar op deze manier kan het ook. De rollator voldoet aan alle wensen.

p. kalsbeek

Duidelijke website

snelle verzending

annie nijenhof

Zeer goed

Snelle Levering

P Swinkels

Rollator besteld en netjes afgehandeld

Bij vragen of klachten worden vlot en correct afgehandeld

Herma Herpers-Smit

Positief

snelle toezending

Henk Hoekstra

Na bestelling en betaling was ik onzeker of de bestelling wel goed was gegaan. Dit omdat ik geen bevestigende mail ontvangen heb.

Levering goed produkt en goed ingepakt.

J.S. Groesbeek

We wisten precies wat we wilden dus waren snel.klaar