Saskia Weishut-Snapper

Er stond in de advertentie dat de rollator de dag na de bestelling geleverd zou worden. Dat werden een paar weken. Steeds zei het call center dat ik teruggebeld zou worden, wat niet gebeurde. Pas... Er stond in de advertentie dat de rollator de dag na de bestelling geleverd zou worden. Dat werden een paar weken. Steeds zei het call center dat ik teruggebeld zou worden, wat niet gebeurde. Pas een tijd later werd ik gebeld en vertelde de verkoper dat hij twee weken corona had gehad en ontdekt had dat mijn bestelling niet eens doorgegeven was. Ofschoon ik zò ontevreden was, wilde ik het ding afbestellen omdat ik hem nauwelijks meer nodig had (ik had een ongeluk gehad, maar de genezing ging voorspoedig) heb ik hem toch maar laten komen. En het ding voldoet gelukkig helemaal aan mijn verwachtingen.
Ik raad jullie aan om voor een goede vervanger te zorgen in geval van ziekte van één van jullie medewerkers. Dit was een behoorlijk frustrerende affaire. Ik had namelijk de gehuurde rollator op laten halen op het ogenblik dat ik de Rollator Quatro bij jullie bestelde.

De rollator quatro is prima.

Maria

Slecht, heb de rollator 14 december besteld, nog steeds niet ontvangen.

AI Vester.ilonkavester@icloud.com

Helaas,nog steeds geen rollator,na herhaaldelijk bellen en mailen.wacht al vanaf 10december 2020.2012586

Geen een,is niet geleverd.en geen geld terug.2012586

Ab Klaassen

Verkeerde artikel geleverd en er wordt niet gereageerd op mail en telefonisch contact. Erg jammer.

Nog niet ontdekt, misschien komt dat nog als het probleem opgelost wordt

Timmermans

Besteld en betaald. Niets geleverd. Geen contact mogelijk. Zijn NIET aangesloten bij het Keurmerk Webshop. Heeft u besteld en het bestelde product niet ontvangen: DOE aangifte bij politie!

inge van triest

Zeer slecht !! Geen communicatie !!

Niks, 0,0

Theo RIPKEN

Trage levering (niet jullie schuld!)

duidelijke vragenlijst met goed resultaat

Mildred Kervel

Prima , alleen heb 3 weken moeten wachten voordat ik hem in huis had

Goed product voor aantrekkelijke prijs

Maijer

Hoe kom ik in contact met jullie. Besteld en betaalt maar helemaal geen reacties. Niet op mail whatsapp en messenger. Wanneer wordt mijn rollator geleverd

Geen sterke punten tot nu toe. Laten ze eerst maar is regeren

Netty Groothuis

Verpakking