Damar Breidel

23 jan. Bestelling gedaan daarna heb ik 3 x gemaild 2 keer gebeld. Ik heb alleen maar loze beloftes gehad dat er snel contact met mij opgenomen zou worden dit omdat als je hun belt je in contact... 23 jan. Bestelling gedaan daarna heb ik 3 x gemaild 2 keer gebeld. Ik heb alleen maar loze beloftes gehad dat er snel contact met mij opgenomen zou worden dit omdat als je hun belt je in contact krijgt met een callcenter en dus nooit de winkel zelf maar tot heden 8-2-2021 helemaal niks van terecht gekomen. Niks ontvangen geen contact nada. Als je geen ellende wil zou ik hier niet bestellen. Wat een slecht bedrijf zeg.

Nee absoluut geen

Melanie de Boer-de Kok

Prima bedrijf! Ruime keuze rollators.

Goede, stevige verpakking. Rollator in goede staat ontvangen. Montage handleiding kort en bondig. Top!

E de Jager

De beloofde bestelling binnen 1 dag na bestelling wordt niet nagekomen.
Contact via callcenter maar er wordt door de Rollatorshop niet gereageerd zoals beloofd.
Ook op e-mail wordt niet...
De beloofde bestelling binnen 1 dag na bestelling wordt niet nagekomen.
Ook op e-mail wordt niet gereageerd. Het bedrijf is niet te bereiken.
Zeeeer slecht.

J.W.J. Leeuwenkamp

Waardeloos ! geen contact mogelijk,
na herhaaldelijk bellen.
met terugbel verzoek zelfs als je aangeeft dat er haast bij is, geen reactie.
Gezien alle reviews riekt dit naar...
Waardeloos ! geen contact mogelijk,
na herhaaldelijk bellen.
met terugbel verzoek zelfs als je aangeeft dat er haast bij is, geen reactie.
Gezien alle reviews riekt dit naar oplichting !

BEZINT EER GE BEGINT !

Géén idee

Geert Huisman Leek

Oktober 2020 gekocht januari 2021 stuk 3 maal gebeld geen reactie email verzonden geen reactie brief naar afdeling retouren reactie retouretiket en doos wordt toegezonden niets 1 februari gebeld... Oktober 2020 gekocht januari 2021 stuk 3 maal gebeld geen reactie email verzonden geen reactie brief naar afdeling retouren reactie retouretiket en doos wordt toegezonden niets 1 februari gebeld geen reactie 5 februari gebeld geen reactie dus niet via dit bedrijf aanschaffen

Niets goed

Zoni Weisz

Alles verloopt correct en soepel

snelle lever4ing

Rien

Goede communicatie

Fred van der Voort

Prima en snelle levering van besteld product

overzichtelijke site

Hanno Keus

Had eerst gebeld met wat vragen. Omdat het druk was op de klantenservice zou ik dezelfde dag terug gebeld worden. En inderdaad dat gebeurde en werd heel goed geholpen. Naar aanleiding van het fijne... Had eerst gebeld met wat vragen. Omdat het druk was op de klantenservice zou ik dezelfde dag terug gebeld worden. En inderdaad dat gebeurde en werd heel goed geholpen. Naar aanleiding van het fijne telefoon gesprek de juiste rollator besteld.

Komen de afspraken na en de bestelling is vlugger binnen ondanks de "corona" drukte.

Huibertje Van Haaften

Heel snel geleverd.

Alles ziet er heel goed uit.