Petra Schmitz

Mijn eerste ervaring was goed

Snelle levertijd was voor een grijs rolator gegaan maar duurde langer om te leveren heb gekozen voor een blauwe en was er met 1dag

Egbert Verhoef

Ik heb hem nog niet lang genoeg om dat te beoordelen Sorry.

Weet ik niet?

U.I. Smit-Lentz

Goede afhandeling van de bestelling

voor zover mogelijk snelle levering

Klaas Van oort

Heel goed

Wim Kerkdijk

Slecht. Er is een rolstoel geleverd, terwijl ik kussen had besteld. Hetis nog steeds niet geruild of gereageerd.

NOem mij die

TvM

16-12-20 rollator besteld, niets ontvangen, nu inmiddels op andere plaats rollator aangeschaft en teruggave geld gevraagd, uiteraard ook niet ontvangen.......

Jack van der Graaff

Kan er weinig over zeggen. De bestelling is keurig afgeleverd. Hebben ivm de sneeuw nog niet met rollator buiten kunnen lopen

Xx

Annie Meeuwesen

Slechte ervaring. Onderdeel dat ik besteld was kapot. IK heb gebeld maar kreeg een telefoonservice aan de telefoon. Ben niet terug gebeld.

NVT

Damar Breidel

23 jan. Bestelling gedaan daarna heb ik 3 x gemaild 2 keer gebeld. Ik heb alleen maar loze beloftes gehad dat er snel contact met mij opgenomen zou worden dit omdat als je hun belt je in contact... 23 jan. Bestelling gedaan daarna heb ik 3 x gemaild 2 keer gebeld. Ik heb alleen maar loze beloftes gehad dat er snel contact met mij opgenomen zou worden dit omdat als je hun belt je in contact krijgt met een callcenter en dus nooit de winkel zelf maar tot heden 8-2-2021 helemaal niks van terecht gekomen. Niks ontvangen geen contact nada. Als je geen ellende wil zou ik hier niet bestellen. Wat een slecht bedrijf zeg.

Nee absoluut geen

Melanie de Boer-de Kok

Prima bedrijf! Ruime keuze rollators.

Goede, stevige verpakking. Rollator in goede staat ontvangen. Montage handleiding kort en bondig. Top!