Je aankoop wordt beschermd

Sandy Van Loock

Besteld en snel geleverd

Eerlijk en snel

Harry Bodde

Geen negatieve punten, het bestelde werd naar volle tevredenheid geleverd.

niet echt, het bedrijf leverde wat een goed bedrijf hoort te doen: goed produkt, snelle levering, indien mogelijk, goed contact met de klant.

Ben van Loenhout

Krukken besteld

Snel geleverd

W.H.Resoort

Verwachte meer informatie over product maar begrijp dat dit niet veel verkocht word. Zelf een brochure aangevraagd
via hoofdkantoor Zweden. Zeker aan te bevelen voor in de winkel. Maar...

Wij kregen al de tijd om te beslissen en voelde ons goed met al die aandacht . Medewerker was zeer vriendelijk en behulpzaam. We zijn ook enorm blij met onze aankoop.

M. Westervoorde

Wist niet van het bestaan. Via familie aan het adres gekomen

Keurig op tijd geleverd

C.M.M. VAN BOXTEL

Uitstekend!!! Prijzen en assortiment zijn prima. Vooral de opgave van de precieze levertijd en de informatie over de bezorger vind ik grote voordelen.

Precieze opgave van de aflevertijd via link in de mail en het vooraf geven van informatie over de bezorger, foto en code. Dit geeft een erg zeker en betrouwbaar gevoel.

W.H.esoort

Meer informatie (brochure) zeer wenselijk . Via zweden een handige brochure ontvangen na aanvraag. Geeft veel informatie en was nodig om een beslissing te nemen. Gelukkig hebben wij de juiste...

De tijd nemen met een klant is erg belangrijk en wij kregen een goed gevoel daarbij. Wij werden serious genomen.

R.van Altena

Positief

Snelle reactie en oplossing gekregen nadat ik het verkeerde product had ontvangen.

Freddy Gilis

Bij de eerste aankoop via Rollator kregen wij een (door transport) beschadigd product toegeleverd.
Na melding van de schade hebben ze heel correct een nieuw stuk aangeleverd, wat terug...

De service na aankoop heeft ons heel erg ten goede verrast!
Speciale dank aan de heer Mark Nijhuis, die ons perfect verder geholpen heeft.

B Bos

100 % meewerkend