A. Versteeg

Aanschaf rollator voor mijn moeder. Omdat mijn moeder erg klein is en ik niet wist welke rollator dan het meest geschikt zou zijn heb ik telefonisch contact opgenomen. Werd erg vriendelijk geholpen...

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Eric Baumans

Geen ervaring

Jeanny

Super!!!

Duidelijke site zeer makkelijk bestellen

Piet vd Eijnden

Jammer dat je er een hele dag voor vrij moet nemen . En als je de tijd wilt aanpassen bijna € 8,00 bij moet betalen!!

Snelle Levering.

Reactie Rollator.shop:

Goedemorgen,

Jammer dat u ons met een onvoldoende beoordeeld. Bij iedere (web)winkel dient u thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. U had dit pakket ook op uw werk adres kunnen laten bezorgen. U bestelt een rollator van 60 euro om 20:45 uur en deze wordt de volgende dag kosteloos bij u thuis bezorgd. U krijgt zelfs een tijdsvenster van 2 uur.

Rollatorshop

J. Schrotenboer

Ik heb goed ervaringen met dit bedrijf.

Ik wat even niet hoe het met de krukken zat maar kreeg meteen antwoord en hulp. Heel geweldig!

L. Lammers

Het bestelde is keurig op tijd bezorgd

Bart Verboog

Prettige ontvangst, deskundig advies, ruime voor vragen, vergelijkende info over verschillende merken en modellen gekregen

klantvriendelijk en adequaat, Jammer dat er geen info werd gegeven over eventuele samenwerking met zorgverzekeraars en mogelijke tegemoetkoming in de aanschafprijs wanneer voor een speciale parkinson rollator zou zijn gekozen.

W Huininga

Een fijn bedrijf met zeer goede en snelle service.

Zeer kundig en meedenkend personeel bij de klantenservice. Gelijk actie👍👍

H.Ouwehand.Noorland

Goed bedrijf levering prima in orde.Alleen de tijd van bezorgen Van 8 / 17 uur dat vind ik minder.Kijk van 8 tot 12 uur oke of van 12 tot 17 uur misschien
Maar een hele dag vind ik...

Goed bedrijf

M Vlijm

Goede bereikbaarheid via de site en snelle afhandeling.

Snelle verzending.