Wim Verweij

10/10

Prima product snelle verzending

assortiment

Marjan Nijman

10/10

Na het plaatsen van mijn bestelling en de betaling ontving ik een bevestiging met de belofte dat ik een track en trace code zou ontvangen als het product verzonden zou zijn. Toen ik na een paar... Na het plaatsen van mijn bestelling en de betaling ontving ik een bevestiging met de belofte dat ik een track en trace code zou ontvangen als het product verzonden zou zijn. Toen ik na een paar dagen nog geen mail met track en trace code had ontvangen heb ik gebeld en bleek er iets mis gegaan te zijn. Het product werd meteen verzonden.

Het product werd direct verzonden nadat ik had geïnformeerd of er iets mis was gegaan en ik werd opgebeld met excuses over de gang van zaken.

P.M van Rijssen

8/10

Netjes correct en snel

Perfect uitgevoerd

johan jong

9/10

Snelle levering

Makkelijk in elkaar te zetten

2/10

Rollator wordt niet zoals beloofd de volgende dag geleverd. 2 mails ontvangen met track & trace link die niet werkt. Als je belt wordt je door een antwoordservice te woord gestaan. Deze mevrouw kon... Rollator wordt niet zoals beloofd de volgende dag geleverd. 2 mails ontvangen met track & trace link die niet werkt. Als je belt wordt je door een antwoordservice te woord gestaan. Deze mevrouw kon de orderstatus niet inzien. Dit gaf geen goede indruk. We zouden een mail met orderstatus ontvangen. Niet gekregen. Na 2 x gebeld te hebben met antwoordservice, kregen we na 4 dagen eindelijk rollator bezorgd.

Susan

4/10

Helaas is de ervaring over de producten nog onbekend. Want het is simpelweg nog niet geleverd. Vier tot zes werkdagen, werd geschreven. Dat is nu ruim twee weken geleden en we hebben nog niets... Helaas is de ervaring over de producten nog onbekend. Want het is simpelweg nog niet geleverd. Vier tot zes werkdagen, werd geschreven. Dat is nu ruim twee weken geleden en we hebben nog niets ontvangen.

Nog niet van toepassing. Ik zal het bedrijf aanbevelen als alles toch nog goed komt. Maar als er een leverdatum genoemd wordt, dan dient men het op zijn minst te melden als die datum niet gehaald... Nog niet van toepassing. Ik zal het bedrijf aanbevelen als alles toch nog goed komt. Maar als er een leverdatum genoemd wordt, dan dient men het op zijn minst te melden als die datum niet gehaald wordt.

V. Houten

9/10

Goede prijzen, makkelijk vergelijken, meedenkende klantenservice.