Je aankoop wordt beschermd

miebet van der most

Betrokken, vriendelijke medewerkers,
ruime keuze,
gelegenheid om eigen wensen naar voren te brengen die ook werden gehoord

De herhaalde belofte van service als er iets niet in orde zou zijn stelde mij gerust.

engelen

snelheid afhandellen

LIES

Duidelijke uitleg, behulpzaam, vriendelijke benadering ,

na bestelling de volgende dag bezorging perfect geregeld, verrassend mooie rollator de Trust Care Lets Fly en rijdt prima

Simon Mintiens

Bestelling en levering is uitstekend en snel gelopen

LIES

Duidelijke uitleg, behulpzaam, vriendelijke benadering ,

A.M.I. van Arensbergen

Snelle duidelijke informatie gekregen. Volgende dag al in huis !

Keurige makkelijke verpakking. Handleiding kan duidelijk beter, fotootjes zijn wat moeilijk te bekijken, groter misschien. Het is `n heel mooie rollator/rolstoel maar de zitting moet echt wat breder , zit niet comfortabel. Voetsteunen eenvoudig te verwijderen en daardoor makkelijk in de auto mee te nemen. Licht in gewicht, ook `n voordeel !

MC Verhoeven

Ik vindt dat goed behanldt ben

Ik ben heel tevreden en mijn rolstoel bevalt mij goed.

Marion

Vriendelijk en dynamisch. Alleen wel goed opletten op het horlogebandje want de rollator voor mijn moeder was te hoog afgesteld volgens de fysiotherapeut. Mijn advies is beter de pols aanhouden.

snel, deskundig en dienstverlenend

Jolanda

Heel tevreden. De rollator die ik voor mijn moeder heb besteld, is uitstekend van kwaliteit. De levering geschiedde snel en opmerkelijk correct.

De levering was perfect ingesteld op kwetsbare ouderen. Chapeau!

Janssens Frieda

Alles was tiptop in orde! Ik heb nog een tas bijgemaakt om de dubbel opvouwbare rollator gemakkelijk mee te nemen en vast te binden op mijn tri- bike!
De rollator is super praktisch en van...

een zeer correcte levering en constant op de hoogte gehouden i.v.m. de levering!